Boven na beneden vrijdag zaterdag en zondag.. die van zaterdag is toch wel echt positief nu hebben we vorige week zondag, woensdag, vrijdag en zaterdag geklust. Alleen nu moet ik wachten tot zaterdag want dan moet ik ongesteld worden wat denken jullie? Ik heb op 8 maart een miskraam gehad en was toen 8-9 weken zwanger toen heb ik de innesteling gevoeld alleen nu nog niet maar ze zeggen dat de innesteling pas na 4 dagen is alleen ik maak me gewoon helemaal gek zou het weer raak kunnen zijn, want ze zeggen na een curettage ben je 3 maanden extra vruchtbaar ik weet het gewoon echt niet meer...
Innesteling op dag 4 is wel erg vroeg hoor!! Deze testen zijn van afgelopen weeknd en je moet a.s. zaterdag alweer ongi worden? Dan zit er dus maar 7 dagen tussen ? normaal is de fase tussen eisprong en ongi 14 dagen . Wat ik denk geen idee elk maand heb je een kans om zwanger te worden en de ene keer lukt het wel en de andere keer niet dus het is helaas altijd afwachten ookal is het niet makkelijk je zou toch af moeten wachten. Succes met wachten!
Hey lorreke normaal gesproken zou ik je gelijk geven maar omdat ik ma zo'n korte cyclus heb is mijn ei sprong ook pas zo laat daar kwam ik ook pas bij de gynaecoloog achter want wij hielden ook eerst 2 weken aan en toen toen zei de gynaecoloog 8 tot 11 dagen en toen was ik ook meteen zwanger dit zijn ovulatie testen
Een goede ovutest en klussen op dat moment leidt helaas niet altijd tot een (goede) zwangerschap. Er zit niets anders op dan gewoon nog even te wachten. Als de gyn zei 8-11 dagen na eisprong zou ik op dag 11 of 12 na je positieev ovutest pas testen.
Ik had zo'n zelfde uitslag als jij die van de zaterdag alleen dan op 31 maart (ook van de action) maar nu zit ik op cyclus dag 40 en nog niet ongesteld (9mrt vroege miskraam gehad) maar de zwangerschap testen zeggen bij mij steeds negatief normaal cyclus van 28-29 dus weet het niet met die testen :S
nou ik zal het even kort uitleggen ik heb een cyclus van 25 dagen al bijna 1 jaar lang sinds juni vorig jaar. Toen zijn we ook begonnen met ovulatie testen enz. Toen het niet lukte zijn we na een gynaecoloog gegaan en die zei tegen ons omdat ik zo'n korte cyclus heb mijn ei sprong ook zo laat komt. Toen zei de gynaecoloog tegen ons 8 tot 11 dagen voor je volgende menstruatie zul je je ei sprong hebben. Toen ik bij de gynaecoloog was geweest en zei tegen ons zei van 8-11 dagen was ik de maand erop ook meteen zwanger alleen heb ik met 8-9 weken een miskraam gehad dit was op 8 maart op 14 maart heb ik een curettage gehad en 8 april heb ik mijn eerste menstruatie weer gehad dit was 25 dagen na mijn curettage. nu moet ik komende zaterdag weer ongesteld worden (dag 25) maar afgelopen weekend heb ik dus mijn ei sprong gehad op dag 8 voor mijn menstruatie. Alleen nu twijfel ik even een beetje of ik nu vrijdag of zaterdag mijn ei sprong heb gehad maar goed dat zal niet zo veel uit maken het is toch al gebeurd. Maar ze zeggen dat je de innesteling tussen de 6 en 12 dagen heb dus ik ben benieuwd Het is gewoon balen dat we al langere tijd bezig zijn en het de eerste keer lukte en nu dat ik de miskraam achter de rug heb en we het toch weer willen proberen het gewoon weer zo lang duurt terwijl je de eerste 3 maanden toch extra vruchtbaar bent
Ik snap er niet al te veel van.. Je moet nog ongesteld worden, dan kan je toch helemaal niet weten of het lang duurt of niet? Zit niks anders op dan gewoon te wachten tot menstruatie of positieve zwangerschapstest. Ik heb bij 1 zwangerschap duidelijk de innesteling gevoeld en bij de anderen niet. Dat zegt helemaal niks. Het kan nog altijd raak zijn.
Wat ontzettend naar van die miskraam... En het ongeduld is heel normaal, het is gewoon weer heel spannend heel begrijpelijk! Je hebt je ei gevoeld en je weet nu in ieder geval hoe je cyclus loopt, probeer je lekker vast te houden aan het idee dat je daar nu weer voorsprong mee hebt. Het is gewoon afwachten, weet je nog wanneer je positief hebt getest met de vorige zwangerschap? Houd dat gewoon weer aan om weer te kunnen testen! Heel veel succes!
ik vind 25 dagen niet kort hoor Mijne schommelen tussen de 23-28 dagen. Als mijn cyclus korter is dan heb ik mijn ei op dag 10. mijn ei schommelt dus ook welke dag die komt ivm mijn cyclus. mijn ei schommelt tussen dag 9 en dag 13 dus het kan ook zo zijn dat je ei wel eerder komt, dat is bij mij ook het geval. Het hoeft dus neit dat je ei ook laat komt
Hoe bedoel je dat lorreke het hoeft dus niet dat je ei ook laat komt? Mijn cyclus is gelukkig vast op 25 dagen zelfs na de miskraam
Nee klopt het hoeft niet dat je ei laat komt. Ik heb soort zeflde cyclus als jou zoals je kan zien in mijn onderschrift, maar ik heb mijn ei dan tussen dag 9 en 13 afhankelijk van cyclus. Heb ik cyclus 28 dagen dan komt mijn ei op dag 13 Heb ik cyclus van 23 dagen komt mijn ei op dag 9 Heb ik cyclus van 25 dagen komt mijn ei vaak op dag 10 a dag 11 Ik heb altijd een lf van 14 a 15 dagen dus mijn ei komt ``gewoon`` 2 week voor mijn ongi zoals het normaal ook hoort, en omdat ik ook korte cyclus heb komt mijn ei dus niet op dag 14 om daarna na 7 dagen ongi te worden, Maar komt mijn ei op dag 9 om vervolgens na 14 a 15 dagen gewoon ongi te worden Hopelijk snap je het nog een beetje
Ik had/heb ook precies zn cyclus idd wel gewoon een lf van 14 dagen. Bij xe de jongste had ik mn eisprong al op dag 9/10.
Ik snap je wel maar ik heb altijd mijn eisprong 8-11 dagen voor mijn menstruatie gehad ook toen ik vorige keer zwanger was dat hebben ze ook goed in de gaten gehoude in het ziekenhuis ik heb op mijn telefoon een app en die zei ook op 2 weken voor mijn ongesteldheid dat ik mijn eisprong zou hebben en ik heb dus 1.5 week geleden getest en die waren negatief