Foto's van je bevalling

Discussie in 'De bevalling' gestart door Purified, 19 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Purified

Purified Fanatiek lid

28 mrt 2013
    1.223
    1
    0
    Aangezien er een super topic was met foto's genomen tijdens de keizersnede, wou ik eigenlijk wel een plekje creëren voor een normale bevallingsfoto's. Er was al wel een topic voor de eerste foto's na de bevalling, maar niet echt "tijdens" de bevalling. Het moment supreme zeg maar.

Hier is er een foto van mijn jongste die er net word uitgehaald door de verloskundige.

Bijgevoegde bestanden:

2. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Wow!! Moet even schrikken van de intimiteit van je foto's! Ik had ze zelf niet durven te laten zien. Vind ze wel super mooi geschoten en kan me voorstellen dat je dankbaar bent dat je ze hebt! Heeft je man ze gemaakt?

3. Purified

Purified Fanatiek lid

28 mrt 2013
    1.223
    1
    0
    Ik heb ze niet gemaakt, mijn oma, het zijn wel prachtfoto's. Ik sta gelukkig totaal onherkenbaar in beeld dus, dat valt dus mee. Het zijn ook intieme foto's maar het zijn gewoon foto's om trots op te zijn. (Laat ze ook niet jaren online staan, en anders.. ben er trots op).

Je ziet ook heel duidelijk de draadjes die ze hebben gebruikt voor de CTG op zijn hoofdje. Zo hebben ze hem in de gaten gehouden tijdens de bevalling..

4. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Ze zijn zeker prachtig en mooi scherp en idd onherkenbaar dus wat dat betreft... :p Je mag er zeker trots op zijn!

5. miss84

miss84 Bekend lid

2 okt 2013
    943
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooie foto s!!

6. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Wat een mooie foto's!!!

7. unknowable

unknowable Niet meer actief

Wow, mooie foto's! Lucky shot van je oma :D

8. cinniz

cinniz Actief lid

19 jul 2011
    365
    45
    28
    blijf het bizar vinden dat het kan ;)
    maar mooie foto's!

9. Lypu

Lypu Niet meer actief

Wouw mooie fotos! Dichtbij ook

10. Shandy

Shandy Fanatiek lid

14 jan 2012
    2.603
    18
    38
    Ikzelf heb zulke fotoos niet.,maar nu ik de jouwe zie, wauw!

11. Nescio

Nescio Niet meer actief

Mooi en heftig! Ik heb zulke foto's ook niet, mijn man begon pas weer foto's te maken toen ze geboren was...

12. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ik heb er wel,alleen van de zijkant en zie je mijn schaamlip dus ook;) gaat niet online komen helaas! Haha

13. Cooks

Cooks Fanatiek lid

9 mrt 2011
    1.312
    66
    48
    Overijssel!
    Ik heb ook zulke fotos, heel mooi om te zien, zet ze alleen niet op internet :p

14. Purified

Purified Fanatiek lid

28 mrt 2013
    1.223
    1
    0
    Niemand is verplicht het online te gooien hoor :).

Ik kan me voorstellen dat een hoop mensen geen foto's hebben / gezien van een natuurlijke bevalling.

15. angelryan

angelryan Actief lid

11 jan 2013
    244
    0
    0
    almere
    Wow heell mooi en respect dat je ze neer durft te zetten. Zelf heb ik ook een hele shot dat hij eruit komt er was extra verpleging bij me die de fotos heeft gemaakt het was rustig dus super mazzel maar durf ze niet te plaatsen haha

16. Mienemuisje

Mienemuisje Fanatiek lid

17 feb 2013
    1.161
    0
    0
    Heel mooi meis!

17. Nicci1982

Nicci1982 Niet meer actief

Wow hier heb ik niet zulke foto's en ben er blij mee. Dat was ook een duidelijke afspraak die van te voren gemaakt is haha.
    Toen de vk vroeg of ik mee wilde kijken met een spiegel heb ik ook gevraagd of ze wel jofel was. Ik vind dat echt 10x niks.

Maar ik vind bevallen ook niet iets moois zoals de meesten dat vinden. Meer een noodzakelijk kwaad om een kind op de wereld te zetten.

Maar als je dat wel geweldig vind dan kan ik me voorstellen dat je er trots op bent.

18. Roos02

Roos02 Fanatiek lid

24 sep 2013
    2.111
    1.104
    113
    Wauw mooie foto's. Vindt het wel erg bijzonder! Ik moet over een paar weken bevallen van ons eerste kindje. Ik weet niet of ik zulke foto's wil. Als ik die van jou zie is dat wel heel erg bijzonder.... Je zet me aan het denken hihi!

19. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    Mooie foto's hoor.

Ik heb ook een paar van zulke foto's. Ik had een fotograaf bij de bevalling aanwezig :D Ben erg blij met de foto's!

20. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Zeker mooi om te zien! Ik durf het niet :)

Deel Deze Pagina