Ongesteld en toch zwanger?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Zonnebloem, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonnebloem

    Zonnebloem Actief lid

    28 jul 2007
    405
    0
    0
    Even een vraagje. Ik ben half juli gestopt met de pil. Vorige week donderdag ben ik ongesteld geworden. Ik ben maar vier dagen ongesteld geweest terwijl ik normaal 6-7 dagen ongesteld ben. Ook is normaal mijn temperatuur 36,2 of 36,4 en nu 36,7. Ben erg moe. Kan het zijn dat ik toch zwanger ben of word ik gewoon gek?

    Groetjes Kolibri
     
  2. friendly

    friendly Fanatiek lid

    15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Hey Kolibri,

    Ik acht de kans klein dat je zwanger bent. Je bent gestopt met de pil, dus je cyclus verandert, dus dat je ongi ook verandert is niet zo gek. Waarschijnlijk gaat jou temp pas omlaag tijdens of na je ongi, of hij is hoog omdat je moe bent, dat zou ook nog kunnen.

    Liefs friendly
     
  3. Zonnebloem

    Zonnebloem Actief lid

    28 jul 2007
    405
    0
    0
    Ik was vanochtend om 7.00 uur 36.1 en nu 37,2! Erg vaag allemaal
     
  4. friendly

    friendly Fanatiek lid

    15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Dat is ook heel normaal hoor... je moet je tijd echt iedere dag om dezelfde tijd VOOR het opstaan opnemen, anders heeft het geen zin. Je temp is nu hoger omdat je in beweging bent (geweest).
     
  5. muuske64

    muuske64 Fanatiek lid

    15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    @ Kolibri....hoe staan de zaken nu?

    Liefs Marjo
     
  6. Zonnebloem

    Zonnebloem Actief lid

    28 jul 2007
    405
    0
    0
    Ben wat strenger geworden met temperaturen. Zo gauw ik 's ochtends wakker wordt grijp ik eerst de thermometer. Begon met 36,4, gister en eergister 36,2 en 36,1 en vanochtend 36,0. Ik zak dus heel langzaam. Maar zit ook net in dag acht van de cyclus...
     
  7. Zonnebloem

    Zonnebloem Actief lid

    28 jul 2007
    405
    0
    0
    O, ja, ondanks dat ik al wel wist dat ik niet zwanger zou zijn toch een test gedaan. Ben nu eenmaal heel erg eigenwijs. Gewoon een streepje dus inderdaad niet zwanger. We gaan er voor deze maand!
     
  8. Zonnebloem

    Zonnebloem Actief lid

    28 jul 2007
    405
    0
    0
    En vanochtend 35,9....snappen jullie het nog?
     
  9. Leentje79

    Leentje79 Fanatiek lid

    15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    He Kolibri,

    Ik heb de eerste 3 cyclussen ook echt onduidelijke temp. kaartjes gehad (zie album). Ik ben toen gestopt met tempen en pas weer deze cyclus er mee begonnen. Nu heb ik voor de eerste keer vanaf maandag telkens dezelfde temperatuur. Ik denk dat het bij mij door het ontpillen kwam dat er geen peil op te trekken was, misschien is dat bij jou ook? En het komt trouwens wel veel vaker voor dat het een beetje schommelt, kijk maar bij de kaartjes van de zwangeren!

    Doei!
     
  10. Zonnebloem

    Zonnebloem Actief lid

    28 jul 2007
    405
    0
    0
    Het rare is dat ik de eerste maand elke dag 36,2 of 36,4 had. De dag voor de eisprong 35,4 en de dag er na 37,4. En daarna weer 36,2. We zullen het zien. Ik hou het gewoon iedere dag bij en ga flink klussen, wie weet wat er gebeurd, hahahah
     

Deel Deze Pagina