Beste mensen, Als mensen mij een beetje gevolgd hebben, afgelopen woensdag heb ik een bloedtest gedaan omdat ik 3 weken overtijd ben.. de test is helaas negatief. Ik heb gisteren bruine afscheiding. Vandaag ook heel klein beetje. Nu zag ik op internet dat dit een ovulatie kan zijn. Maar ik vraag me af; ik zit nu op dag 55. Kan je dan nog een eisprong hebben???
Heb je anders regelmatige cyclussen? Ik ben zeer onregelmatig en bij mij zou dat perfect kunnen dat ik pas op dag 50 eisprong heb. Anders kan het ook gewoon het aankondigen van je maandstonden zijn. Was je zeker dat je al eisprong had gehad?
Ik denk eerder dat het een voorbode van je menstruatie is. Maar dat zou wel betekenen dat je cyclus steeds langer wordt. Bij een cyclus langer dan 42 dagen, komt het vaak voor dat er geen eisprong is. Dus wel iets om in de gaten te houden.
Ja hoor, dat kan. Op cyclusdag 121 heb ik eens een eisprong gehad. Dat weet ik door te temperaturen. Het kan ook heel goed tekenen van een naderende menstruatie zijn.
Het kan ovulatiebloeding zijn inderdaad, ik heb ook weleens een eisprong op cd 53 gehad. Het kan ook gewoon een tussentijdse doorbraak bloeding zijn ook die heb ik weleens gehad in cycli zonder eisprong. Het kan ook voorbode menstruatie zijn. Oftewel nu ben je nog niks wijzer dat is heel vervelend. Wat Jippie en nana zeggen klopt wel. Belangrijk om in de peiling te krijgen of je überhaupt een eisprong hebt. Daar kom je achter door te temperaturen.
Ik had op dag 49 een positieve test, terwijl mijn cyclus toch altijd wel rond 29 dagen zat... Het kan dus allemaal...