Mijndochtertje deed het tot een paar dagen geleden best goed in de nacht. Ze kwam na 23.00 uur rond 3.00 uur en daarna weer om 6.00 uur. De laatste3 nachten gaat het helaas minder goed. Ze komt nu om het uur. Mijn man legt haar bij mij aan, waarna ze maar een paar slokken neemt, binnen enkele minuten tevreden is en weer in slaap tuimelt.Ik ben zelf dan ook erg moe en samen slapen we dan even tot ik pijn krijg omdat ik niet kan bewegen en dan legt manlief haar weer terug in de wieg, niet heel veel later meldt ze zich weer voor de volgende slokken.. Erg uitputtend! Overdag gaat dit wel goed en komt ze netjes om de 2,5 tot 3 uur. Iemand een idee hoe dit komt of wat ik hiermee kan doen?
ook hier dagen dat m'n zoon om het uur komt Vermoeiend is dat eh ! Ik vrees dat het met de warmte te maken heeft van de afgelopen dagen De kamers zijn behoorlijk warm, hier toch buiten een week geleden De warme dagen zorgen ervoor dat ons kleintje meer dorst heeft, iedereen drinkt meer bij zo'n hitte Ik kolf nu 1 flesje per dag af , zodat m'n man in de ochtend een flesje kan geven en ik even kan blijven liggen gewijzigd* ik zie net dat jouw kleintje nog vrij jong is , mss is kolven dan niet echt een idee maar ik denk echt dat het met de warmte te maken heeft, of je zit in regeldagen komen rond de 3 weken, 6 weken nog een keer Dan drinken ze vaker omdat ze een groeispurt hebben en dan regelen ze de productie zodat die omhoog gaat
Het hoort erbij, het wordt beter, en de warmte zal ook niet helpen ben ik bang... Het komt echt goed. Enige wat je kan doen is bvb even verschonen als ze in slaapt valt en dan aan de andere kant aanleggen, zodat ze wat wakkerder is en wat meer binnenkrijgt, maar meer niet. Leg je erbij neer en laat je man lekker veel doen. Kolven zou ik nu nog niet aan beginnen.