Hoe kan dit???

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Liah, 28 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrah

Tyrah Niet meer actief

Spannend spannend spannend ik ben erg benieuwd naar je volgende testje(s), mijn duimen draaien voor je!

2. dolliej

dolliej Fanatiek lid

24 mrt 2015
    1.683
    1
    0
    Zou idd een kv2v5 doen maar nog een paar dagen wachten voor een cb, uit ervaring weetk dat cb meer hcg nodig heeft. En zou ni wille je onnodig teleurgesteld bent

3. Liah

Liah Niet meer actief

Dames, Ik kon het toch niet volhouden om niet te testen en heb een kruitvattest gedaan. Mijn urine was wel heel licht ) Ook nu weer binnen 5 minuten een streepje(ook heel licht)maar mijn vriend en ik zien het streepje zonder te turen. Toch ben ik erg onzeker doordat de streepejs al een paar dagen zo licht zijn en blijven. Maar aan de andere kant de streepjes verschijnen wel binnen afleestijd.
    Wat een onzekerheid pfffffff.....

4. Tyrah

Tyrah Niet meer actief

Wat is dat toch he... lees het steeds vaker. Ook ik plas op testjes lichte streepjes maar donkerder worden ze niet :x net als bij jouw.

5. dolliej

dolliej Fanatiek lid

24 mrt 2015
    1.683
    1
    0
    Het enige jou echt uitsluitsel kan geven is een bloedtestje meid of probeer morge nog erns met ochtenf urine

6. Liah

Liah Niet meer actief

Tyrah,
    Moet jij nog ongesteld worden of zit je ook al na je nod??
    Zie jij ook het laatste streepej op mijn test??

Dolliej,
    Ik ga morgen mijn huisarts bellen om bloed te laten prikken.is inderdaad de enige manier om duidelijkheid te krijgen.

7. dolliej

dolliej Fanatiek lid

24 mrt 2015
    1.683
    1
    0
    Zal duimen voor je

8. Liah

Liah Niet meer actief

Dank je dolliej!!!!

9. Tyrah

Tyrah Niet meer actief

Hey Liah,

Ik heb een heel verhaal maar om kort door de bocht te gaan.
    Heb tot de 22ste de pil geslikt. (2x 1,5 jaar en 1 jaar terug is deze pil niet afdoende geweest en raakte ik zwanger dus tot 2x toe en eindigde in een miskraam bij allebei) Nu deed ik een zwangerschapstest daar mijn vriendin het ook toen deed begin deze maand en een streepje kreeg maar toch ongesteld raakte. Mijn zwangerschapstest en de testen erop lieten allemaal een streepje licht wel maar een streepje zien. Tenzij ik lichte urine gebruik niet.
    Afgelopen maandag tot en met gisteren heb ik ipv zware of beter te zeggen hevige bloeding die ik altijd krijg en hierbij dan ook nacht maandverband met ja mét een gewone verbandje moet gebruiken enkel veegjes bloed afgeveegd en die maandverband bleef wit...
    En ik blijf altijd 5 dagen ongesteld en nu alleen 3 dagen die veegjes.
    Heel raar vind ik dat...
    Dit is dag 4 na nod dus voor mij, tenminste hoe zeg ik dat, maandag was mijn NOD.
    Als ie er weer doorheen is gegaan vind ik de testjes vervelend die niet nog zichtbaarder worden zeg maar. Wel zijn ze allemaal roze van kleur. Misschien heb ik wel hcg die niet wilt... misschien is het wel niets ik weet het niet ben aan het afwachten.

En ja ik zie op je testje een licht streepje. :)

10. GijsB

GijsB Lid

18 mei 2015
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    vandaag weer getest 2 dagen na de NOD voor de zekerheid een testje van Kruitvat en Action allebei negatief. heel raar! zijn er nog meer mensen die pas later na de NOD positief testen?

11. Liah

Liah Niet meer actief

Hey Tyrah,

Jeetje joh ! Wat een verhaal. En daarbij zit jij dus ook in onzekerheid😑.
    Wil je geen bloed laten prikken bij je huisarts?? En begrijp ik het goed dat jij eigenlijk nog niet zwanger wilt worden??
    Sorry als ik het fout heb.
    Als je het fijn vindt, kun je me ook een privé bericht sturen

12. Liah

Liah Niet meer actief

Hoi GijsB,

Helaas kan ik je geen concrete antwoord geven op je vraag.
    Zoals je leest zit ik zelf ook in nare onzekerheid. Ik heb wel vaker gehoord van andere meiden die pas ver na hun nod positief testen. Dus ik hoop het voor jou en voor alle anderen ook!
    Jij hebt helemaal geen bloed gehad rondom je nod??

13. GijsB

GijsB Lid

18 mei 2015
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Liah,

nee geen bloed, mijn vrouw heeft een cyclus van 24 dagen! en nu dus bijna 3 dagen overtijd. zou het te pril zijn?
    we gaan morgenochtend proberen te testen in plaats van steeds 's middags

14. dolliej

dolliej Fanatiek lid

24 mrt 2015
    1.683
    1
    0
    Klopt ik ben ook zo eentje

15. Liah

Liah Niet meer actief

Hoi GijsB,
    Ik denk dat als jouw vrouw na haar nod zit, jullie zeker niet te vroeg hebben getest!
    Maar alles kan nog!
    Ik hoop dat jullie morgenochtend een positieve test hebben!

16. Liah

Liah Niet meer actief

dolliej , ben jij zwanger??

17. dolliej

dolliej Fanatiek lid

24 mrt 2015
    1.683
    1
    0
    Ik was zwanger van februari tot april maar was een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Nu terug aan proberen maar rare menstruatie gehad en vrijdag had ik wat ik dacht een indroogstreep op een actiontest, dus weggegooid en toenk vuilzakken wou doen zag ik test liggen en daar stond een duidelijke streep. Morgenvroeg gaan we nog eens testen voor uitsluitsel te geven. En anders laten we het los voor even ben nu ook gestopt met temperaturen en heb voor deze ronde geen ovulatietesten gekocht. Gaan natuur zijn gang laten gaan

18. Liah

Liah Niet meer actief

Dat spijt me echt van je miskraam.
    Zo een nare ervaring. Wel spannend van de action test met streepje. Ik ben wel benieuwd naar jou test!!
    Maar vrijdag is morgen alweer een week later heb je in de tussentijd niet meer getest??
    Heb je de test van action nof?

19. dolliej

dolliej Fanatiek lid

24 mrt 2015
    1.683
    1
    0
    Nee heb enkel mijn man erbij geroepe en hij zei ook va dies duidelijk ja, maja hij zei ook van die ligt dr al effe, maja zei ook van normaal drogen ze ni door en blijven ze wit zeker na kuisen met water. Heeft ie vandaag testjes bij kruitvat gqan halen, gaan we morgen. Nig een doen omdat het toch in onze gedachten blijft al denken we dat een indroger was.

20. Liah

Liah Niet meer actief

Dolliej, ik heb nog nooit een indroger gehad bij de action testen. Bleven altijd spierwit bij mij.dus ik vermoed dat jullie morgenochtend een mooie test zullen hebben.
    Ik kom morgenochtend meteen kijken!
    Ik duim voor ons beiden☺☺

Deel Deze Pagina