Hoi Liah, Ik wil wel zwanger worden, heel graag zelfs. Dank je wel over pb. Ze zeiden hier ben niet zwanger dus gewoon alvast oefenen heb ik gisteravond gedaan Hou sinds dag 1 van het bloedvegen mijn temp bij werd ook nog gezegd maar die is nu best flink aan het dalen. Ga eens advies vragen bij die temp topic.
Hoi Tyrah, Als je temperatuur aan het dalen is, is dit meestal geen goed teken. Maar kan ook tijdelijk dalen en weer omhoog schieten. Temp je elke ochtend op dezelfde tijdstip voor je opstaat? Het is nu moeilijk te peilen of je ongesteld moet worden of dat die bloeding het was. Erg he deze onzekerheid!
Zie eens deze foto ! Wat denken jullie??? Gisteren net voor ik ging slapen getest met een action test. Na 3 minuten zag ik niets ben gaan slapen. Net loop ik naar de badkamer en zie gewoon een tweede streepje. Een indroger????ik had gisteren net naar dolliej geschreven dat ik bij de action testen nooit een indroger had!
Na zo lange tijd is die niet meer geldig (als ik het goed begrijp is er een nacht overgegaan?). Hij lijkt me ook grijs dus ik vrees idd een indroger :/
Ik zou vandaag opnieuw testen of een dagje wachten maar deze niet meer mee laten tellen na een hele nacht
Hoi Kat80 en Bambino15, Ik heb gisteren na drie minuten gekeken zag iets wat op een lijn leek maar dacht "het zal wel"ik ben toen meteen gaan slapen. Dus wanneer het streepje verscheen weet ik dus niet. Maar ik heb zo vaak deze testen gedaan van de action en als ik later keek zag ik gewoon niets.
Ik had geschreven dat ik niets zag omdat ik dat vage lijntje dus als negatief beschouwde.mischien was de test toen langzaam aan kleuren? Ik ga zometeen een kruitvattest proberen. En mijn huisarts bellen.
Heb alleen vanmorgen om 5 uur getemd, normaal om 5.30 uur... is dat erg een half uur verschil? En vannacht nog om 3 uur eruit geweest om te plassen en wat gedaan van 3 minuten. Ja als ik ongesteld moet worden is het ook goed maar dan weet ik wat. Zal vanaf nu om 5.30 uur meten met de themometer en de wekker erop gelijk zetten. Anders denk ik toch dat ie onbetrouwbaar is en worden zal de curve?
Begin erin te geloven ja Pipo, hey jij zou toch niet meer reageren en geen energie erin gooien? Denk met die omlaag gaan van mijn temp en nu zit ik niet meer op 36.8 of 36.9 maar op 36,5 dat het gebeurd is, dat ik ongesteld/ontrekkingsbloeding ga krijgen. Kreeg net te horen dat ik ook hoge temp moet hebben als ik zwanger zou zijn? En hij is gedaald. Kijken wat ie de komende dagen gaat doen dan maar, en of de ontrekkingsbloeding nu eindelijk komt.
Hey Tyrah! Als jij eruit bent geweest om 3.00 uur dan is eigenlijk je temperatuur al niet meer correct. Omdat je na minimaal 6 uur vam rust moet tempen. Dit heb ik altijd begrepen zo. Probeer het morgenochtend eens zonder er s'nachts uit te gaan!
Ik begrijp er steeds minder van! Kruitvattest gedaan weer binnen de 5 minuten een streepje maar wwer zo licht!! Kan toch geen indroger zijn als die meteen verschijnt??? Ik zal zo proberen om een foto te maken.
Lichte streepjes op de KV testen zeggen helaas niks. Zeker niet als ze niet oplopen. Die dingen lijken voortaan op zoveel te reageren. Heb het zelf ook meerdere maanden gehad.. Ik vertrouw die testen niet meer. Was ook steeds helemaal hyper na zo'n tuurstreepje en steeds bleek het niks te zijn
Had ook steeds last van lichte tuurstrepen laatste tijd qn kv2 en nu eindelijk ne spierwitte, eindelijk ben opgelucht want kan ik zeggen dat van action een indroogstreep was zoals ik al dacht en het loslaten
Nouw... dat is het tempen niet aan mij besteed want ik móet er 's nachts uit met zeer volle blaas tegenwoordig om te plassen. Nu dan..... rest me niet meer dan af te wachten dat ik moet wachten. Die testjes lopen ook niet op dus ja dat klopt ook al niet. Net nog 1 gedaan en superlicht en twijfel over de kleur, misschien een indroger. Moet het maar loslaten denk ik. En wachten op echte duidelijkere iig bloeding. Onttrekkingsbloeding ook niet gehad denk ik. Allemaal raar bij mij. Dus wacht ik daarop en ondertussen pre-oefenen hahaha. We houden de moed erin!