Op welke DPO was je test positief of wanneer na je NOD was je test positief? Ik heb erg last van mijn buik op het moment en ben bang dat ik ongi ga worden 😔 Wanneer hadden jullie positief getest en hadden jullie al vroeg klachten?
Ik heb zondag op 8 dpo positief getest met kruidvat 2v5. Sindsdien elke dag getest en elke dag is t streepje iets donkerder geworden.
Vanaf 5 dpo pijnlijke tepels, werd met de dag erger en op 7 dpo de eerste lichte test (123 cassette test). Op 8 dpo iets opgelopen en op 9 dpo een kv gedaan welke alleen maar verder opliep.
2 dagen voor nod had ik een knaltest, en een week voor nod had ik al klachten, opeens veel pukkels op bovenlichaam, erg moe, elke ochtend erg vroeg wakker, vaker plassen, en zo'n 5 dagen voor nod misselijk en kreeg ik pijnlijke borsten. Tijdens de termijn echo was ik dan ook 5 dagen verder zwanger, dus misschien vandaar al zovroeg klachten haha.
Ik had pas een licht positieve test 4-5 dagen na NOD. Merkte wel dat ik erg moe was steeds en gevoelige borsten.
Bij de 1e dacht ik op nod te testen. Uit de echo kwam dat ik al 4w5d was 2e ook op nod of 1 dag na nod. Ik ben niet van voor nod testen. Dan zit ik nog langer in onzekerheid of het goed blijft gaan.
Ik weet het niet. Ik weet alleen dat ik met 6 weken zwangerschap (ongeveer) positief testte. Maar die keer daarvoor was 2 a 3 weken, toen was hij negatief.
12 dpo positief getest. en dat kwam omdat ik ineens kipsaté begon te eten en dat at ik nooit haha. groetjes menneke
Hier een onregelmatige cyclus, dus pas achteraf wist ik hoeveel DPO ik was 1e 3 dagen overtijd 2e 10 DPO negatief (kruidvat test) / 14 DPO positieve test (kruidvat) duurde trouwens wel een week voordat het enigzins een knaller werd.
Als ik even zo brutaal mag zijn en mag doorborduren op jouw vraag.. Ik weet dus niet wanneer mijn eisprong is... ondanks dat mijn cyclus wel op gemiddeld 27 a 28 dagen ligt stabiel. Overal spreekt men over dpo... NU mn vraag: Kruidvat 2 voor 5... is heel gevoelig zegt men.. hoeveel voor NOD of na testte je dan positief...?