Zwangerschapstesten kunnen ook reageren op een eisprong maar vind jouw streepje wel heel duidelijk voor een reactie op een eisprong.. Vervelend maar morgen (beter nog overmorgen maar snap als je zolang niet kan wachten )maar weer testen om te kijken of hij oploopt.
Ik heb niet veel kaas gegeten van ovulatie testen, maar die hierboven lijkt me positief! Als je daar gebruik van hebt gemaakt kan het gewoon raak zijn. Er zijn meer mensen die in de 1e ronde geluk hebben! Ik zou morgen of overmorgen gewoon nog eens testen! Ik denk dat het wel goed zit
Ik houd jullie op de hoogte ! Zo fijn om hier m'n ei vragen en onzekerheden kwijt te kunnen! Bedankt! M'n testen zijn op. Morgen kan ik pas weer nieuwe halen, dus spoedig bericht volgt gauw !
de testen zien er netjes uit! Ik ben benieuwd naar de volgende test. Mijn vriend wilde het pas geloven als hij de echo had gezien.. dus de eerste paar weken hield hij het een beetje af.. best frustrerend haha.
Ja heel frustrerend! Er heerst zelfs een spanning ik huis ipv blijdschap..zo had ik het me niet voorgesteld ..
Een zwangerschapstest kan ook op een eisprong reageren. Dat hebben al veel vrouwen hier bewezen. Er was hier zelfs een lid met een CB Digitaal 1-2 weken welke 100% op haar eisprong reageerde. Je zwangerschapstesten moeten echt oplopen bij een zwangerschap. In verreweg de meeste gevallen knalt ook een ovulatietest als je zwanger bent trouwens. Kortgezegd: lopen je zwangerschapstesten (en ovulatietesten) af, dan hebben ze op je eisprong gereageerd. Blijven je zwangerschapstesten de komende dagen verder oplopen, dan ben je zwanger!