Oh zie nu je laatste post .. had ik gemist.. Maar met 4,5 week is er toch nog niks op de echo te zien .. ik zou het afwachten en na n week weer n echo vragen ..
Maakt niet uit Lydia. Blijkbaar konden ze een vruchtzakje zien die er niet goed uit ziet. Ik kan het nog steeds niet geloven. Ga maar gewoon werken anders word ik gek. Volgende week maandag weer echo ..
Shit. Ja ik weet dat die zakjes rond moeten zijn in t begin. Maar jeetje meid wat een naar bericht. Ik weet met welk gevoel jij nu kampt. Die onwetendheid vond ik erger dan de miskramen zelf.... heel veel sterkte en en dikke knuffel
Bij mijn mk was mijn vruchtzakje mooi rond en bij mijn andere 2 kids totaal niet! Ik ging ook bij beide uit van een miskraam ivm vorm en steeds bloedverlies. Oudste is al 4,5 jongste 8 mnd 🙂. De krampen zijn vrij normaal. Je darmen krijgen een ander plekje je baarmoeder begint al te groeien en het is lastig te zeggen of iets baarmoeder of darmen zijn. Ik hoop dat alles goed blijft gaan
Ik moest na een vroege echo ook wachten op een miskraam. Het zag er allemaal niet goed uit en ook de plek was niet ideaal van de vrucht. Nu, 8 jaar later, ben ik maar gestopt met wachten en speel ik gewoon met mijn dochter Kan alle kanten uit.... Succes
Heel vreemd. Vaak is er namelijk nog helemaal niets tot weinig te zien bij 4.5 weken. Hoe moeilijk het ook is probeer je geen zorgen te maken, het is nog zo klein en afloop is echt nog niet te zeggen. Ik duim voor je dat je over een maand of 8 een prachtig kindje in je armen mag sluiten.
Lief van jullie.. Het is alleen helaas twee uur geleden begonnen Naja een grote sliert helderrood met slijm. Geen krampen gelukkig nog en daarna nog niet weer gebloed.