Dank jullie wel! Echt, wat een onzekerheid.. Het zet niet door. Maandagochtend in paniek naar huis gegaan. Sorry voor de details maar ik verloor slechts 1 sliert bloed vermengd met slijm. Voor de zekerheid gisteren thuis gebleven maar niets meer verloren. Vandaag weer aan het werk gegaan en het ziekenhuis gebeld. Tja die kunnen me ook niets zeggen. Onregelmatig vruchtzakje op echo, hcg waarde 370 met 4.5 week zwangerschap. Twee slechte tekenen maar dat hoefde niet...Pfffffffffffffff
Zoals ik al zei hier bij beide geen mooi rond zakje. En over de waarde kan ik niets zeggen maar volgens mij prima! Wanneer mag je terug ?
Heb je nog opnieuw een testje gedaan? Als de cb nu opgelopen is naar bv 2-3 dan stijgt je hcg nog wel
Nu sinds gisteren alleen bij het afvegen bloed. Niet in mijn inlegkruisje.. Geen test meer gedaan maar dat durf ik ook niet goed.. As maandag weer een echo..daar kijk ik naar uit maar ben er ook heel bang voor. Ik ga maar gewoon naar mijn werk, anders word ik gek thuis geloof ik.. Bedankt voor jullie reacties meiden !
Lieve meiden. Even een berichtje om het verhaal af te ronden. Het heeft dit weekend doorgezet. Maandag de echt gehad en de bevestiging gekregen dat het inderdaad een miskraam is. Het was bijna helemaal weg. Ik vloei nog flink dus het lichaam ruimt het wel zelf op. We hebben een paar diepe zuchten geslaakt, hopen dat het vloeien snel ophoudt en dan gaan we er weer voor ...