Ovulatie

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Lindsey91, Nov 21, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lindsey91

Lindsey91 Lid

Jul 11, 2016
    71
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hallo,
    Gestart met ovulatie testen. De bovenste is van gisteren en de onderste van vandaag. Ik zit nu op dag 13 van mijn cyclus (29). Ik had het idee dat mijn eisprong al was geweest. Maar zo aan de testen tezien is ie nog in aantocht!?
    Ik wil na mijn eisprong gelijk beginnen met tarwekiemolie..of zal ik er nu al mee beginnen?

Attached Files:

2. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    Zo te zien loopt die inderdaad op wat zou betekenen dat je eitje er aan zit te komen. gewoon even door blijven testen. Wat betreft de tarwekiem kan ik je niet helpen

3. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

Sep 4, 2016
    7,734
    3,516
    113
    Waarom denk je dat je eisprong al is eerst?
    Als je gemiddelde cyclus 29 dagen is dan kan je ei zelfs over 5 dagen nog komen.

Dat een ovulatietest oploopt zegt helaas niks. Het LH-hormoon schommelt dus hij kan best later ineens weer lichter zijn zonder dat je eisprong geweest is.

Waarom ben je zo laat begonnen met ovulatietesten?

4. Colinn

Colinn VIP lid

Jul 8, 2014
    5,836
    1,241
    113
    Oplopende ovulatietesten zeggen niks helaas. Het LH hormoon schommelt namelijk nogal. Nog even doortesten dus :)

Wat betreft de tarwekiemolie zou ik nu gewoon al mee beginnen. Dat kan sowieso geen kwaad. Het is iets natuurlijks :) Ik ben deze cyclus ook weer begonnen. Ik heb die capsules van A. Vogel. Ik neem nu 1 per dag en zodra ik een positieve ovulatietest heb ga ik over naar 2 per dag. Dit heb ik vaker zo gedaan en toen raakte ik zwanger van m'n zoon.

5. Lindsey91

Lindsey91 Lid

Jul 11, 2016
    71
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik vermoed dat ik.idd te laat ben begonnen. Vanavond laat weer een test gedaan en geen 2e streepje meer te bekennen. Ik test nog 3 dagen door , misschien dat mn ei een stuk later is. Wel inmiddels gestart met 2maal daags tarwekiemolie. Mijn borsten zijn sinds vandaag wel enorm pijnlijk. Ik heb dat normaal altijd na mn eisprong. mja miss deze cyclus juist ervoor..
    Bedankt iedereen!

6. Colinn

Colinn VIP lid

Jul 8, 2014
    5,836
    1,241
    113
    Het LH hormoon schommelt. Het kan dus dat er de ene dag niks te zien is en de andere dag ineens knalt. Het zegt niks over of je al een eisprong hebt gehad of niet.

7. Lindsey91

Lindsey91 Lid

Jul 11, 2016
    71
    0
    6
    NULL
    NULL
    Oké..tot wanneer kan ik het beste doortesten.? Kan het zo zijn dat ik mn ei gemist heb? aangezien ik niet 2x op een dag heb getest en niet op dezelfde tijdstippen. Ene keer sochtends en andere keer savonds laat. Vandaag getest en hele maal geen streep meer. Afscheiding was de laatste 3dagen veel en slijmerig.. Nu niet meer...

Share This Page