hoi, weet iemand dit, ik draag al bijna een jaar een goudenring (goud met witgoud). maar nu wordt het daaronder ineens groen dat is toch alleen als het geen echt goud/zilver is? of kan het nog een andere reden hebben dat het ineens verkleurd? xxx
Kan ook door je huidsamenstelling komen.. dat die veranderd en dat dit reageerd op je ring. Heb het ook met gouden oorbellen, mijn oren kunnen er blijkbaar niet tegen. Die goedkope dingen heb ik geen moeite mee..
Hoge zuurgraad van de huid kan het ook aan liggen. Mede daardoor heb ik mijn swarovski sieraden nooit meer om, helaas. Ook bij mij groene vingers en oren. Liefs xxx, Debby
Pff.. Ja of het ineens kan weet ik niet... Bij mij ging het geleidelijk aan. Anders misschien even naar de juwelier terug om te vragen hoe dit kan? Succes ermee! Liefs xxx, Debby
je menstruatie zit er nog niet aan te komen, beteken de wink dat je ongeveer 9 maanden verlost bent? want dan zou dat de hele verklaring kunnen zijn hoor
Je huid verkleurt niet, maar je hele zuurgraad gaat op de schop door al die hormonen... Dus eh... wie weet?
doordat je hormoonhuishouding misschien op een of andere manier verandert is kan daarmee ook je huid verkleuren bij het dragen van sieraden... de 1 heeft bij nepsieraden nooit ergens last van en dan ineens slaat het groen uit, maar dat kan net zo goed gebeuren met nikkelvrije sieraden en goud of zilveren sieraden.... zelfde is met parfum zo is een luchtje heel lekker, maar door de hormonen in je lichaam verandert je zuurgraad op zo''n manier, dat een luchtje ineens kan gaan stinken... ik had vroeger altijd lou lou op tot ik zwanger raakte van de 1e en toen rook het bij mij echt niet lekker meer (nog steeds niet) door die veranderingen van hormonen in mijn lichaam... dus tja misschien zwanger soms?
bedankt voor jullie antwoorden! weer wat wijzer nee zw kan niet want ben gewoon aan de pil! misschien door iets anders wat met mn hormonen te maken heeft. liefs