vanmorgen was mn temp weer 36,6. dus ik ga er van uit dat mn ovulatie inderdaad is geweest. Maar is 36,6 niet een hele lage temperatuurstijging. ik had begrepen dat de temp boven de 37 zou zitten?
Het woord temperatuurkaartje is een link. Als je daar op klikt zie je m als t goed is. Zo niet zal ik even een foto plaatsen.
ondertussen gevonden!! ik zie alleen dat jouw temperatuur in verhouding wel meer is gestegen dan die van mij. Die van mij is van 36.4 naar 36.6 gegaan al 2 dagen achter elkaar. dus maar 0.2! bij jouwe zie ik echt een duidelijke stijging
De mijne ziet er nu zo uit (waarschijnlijk was twee dagen eerder mn menstruatie al begonnen (heel weinig bloedverlies) maar ben de 14e pas begonnen met tempen)
Ziet er echt prima uit hoor meid! Niks om je zorgen over te maken. 0,2 is voldoende stijging voor een eisprong.
Haha nee ik bedoelde voor niet als in voorafgaand maar voldoende stijging voor het hebben van een eisprong.
vanmorgen temp 36,9! zou dit betekenen dat mijn ovulatie toch gister is geweest (wat ik vreemd zou vinden want ik had woe, donderdag en vrijdag (ochtend) positieve ovulatietest. of is deze extra stijging nog "normaal" en heb ik toch de 26e ovulatie gehad?