Voor netflix is al een topic voor films en series . Voor videoland nog niet echt . Zo een topic vind ik altijd wel handig voor als ik inspiratieloos ben. Als het ware een memo waar ik altijd op kan kijken . Op dit moment ben ik volgende film aan het kijken: The Good Doctor Burnt Food . Het gaat over een chirurg die autisme heeft. Past wel binnen mijn interesse . Verder wilde ik de nieuwe afleveringen van Centraal medisch centrum kijken naar vergeet telkens dat daar weer nieuwe zijn . Ook leuk vind ik moordvrouw. Nog meer die aanbevelingen hebben van videoland? (Bij mij vallen dingen van Netflix vaak buiten mijn interesse gek genoeg . In videoland kan ik beter "slagen".
Ik vond maar 1 ding leuk bij Videoland: The handmaid's tale! Daar heb ik speciaal die 2 weken gratis voor genomen. Onwijs goede serie. Had het boek ook al gelezen.
Hier ook The good doctor. De jongste had vannacht enorme buikpijn dus terwijl hij bij me op de bank hing, heb ik flink wat afleveringen gekeken haha Verder eigenlijk alleen Criminal minds. Ben nu bij seizoen 10 geloof ik. Zoek ik daarna wel weer verder. Ik lees dus even mee. Overdag is het alleen buurman en buurman, Bumba en brandweerman Sam
Super mooie film van die dokter . Alleen leek het ineens een koude douche .Het was ineens afgelopen terwijl ik dacht dat die net begonnen was .
kijk best veel videoland tot nu toe gekeken; westenwind vrouwenvleugel (oud maar goud) moordvrouw gooische vrouwen voetbalvrouwen greys anatomy (weer eens alle seizoenen terugkijken voor het nieuwe seizoen in NL begint) en vast nog meer maar daar kan ik nu niet op komen.
Net in 3 dagen tijd alle afleveringen van the handmaid's tale gezien. Wauw, wat een geweldige serie, echt onder de indruk. Zo spannend dat je gewoon niet wilt stoppen met kijken... Ik kijk al uit naar seizoen 2.
Gisteravond aan begonnen. Echt goed ja, meteen er in blijven hangen en nu bij aflevering 5 alweer haha.
- De 12 van Oldenhein - Once upon a time (serie 6 seizoenen) maar volgens mij is hij net van Videoland af, bij Netflix nog wel - Younger (echt leuk!) - Winners & Losers (5 seizoenen, eerst ff inkomen, maar wat een leuke serie!!) - Soof - Nieuwe buren - Zwarte tulp - Familie Kruys --Belicher - Gran Hotel, Spaans kostuumdrama, 3 seizoenen, heerlijke serie! Zou zo willen inspringen in die tijd.. Films: - The age of Adaline - Taken 1,2 en 3 - diverse films met Jason Statham (bijna allemaal goed) - De Nederlandse films als Mannenharten en familieweekend, leuk om een keer te kijken.
Ik breek even in Kan iemand voor mij nakijken of de film Ja zuster Nee Zuster ook op videoland staat? Alvast bedankt
Aaah super!! Dankjewel voor het nakijken. Dan gaan we maar een proef abonnement aanschaffen, mijn dochter moet en zal die film zien
The good wife The good fight Soof Grey's alle seizoenen The good doctor Divorce gewoon weer 's gekeken