Ik! Heb een goede tijd uitgekozen om te bevallen en in het kraambed te liggen. Laat maar komen die nachtvoedingen. Ik moet maandag na mijn keizersnede alleen even vragen wat Ireen Wüst heeft gedaan want die schaatst op dat moment de 1500 meter. Als me dat dan nog interesseert.
Zit net het schaatsschema te bekijken, zoontje maar over laten blijven denk ik ...veelal rond 12/13 uur.
Ligt het aan mij of is er een probleem met het geluid bij shorttrack? Ik kan het commentaar soms nauwelijks horen. Wel het lawaai van de speaker van de schaatsbaan. Heel irritant!
Eerste medailles voor Nederland op de OS zijn binnen! En dan meteen een heel oranje podium. Carlijn Achtereekte (goud), Ireen Wüst (zilver) en Antoinette de Jong (brons) op de 3000 meter.
Sjinkie Knegt pakt een zilveren medaille op de 1.500 meter shorttrack. Wat een super resultaat voor een 1e dag!
Heerlijke tv ! Zo gaaf voor Carlijn . Jammer voor sjinkie, maar heel knap dat hij er maar 1 voor liet terwijl hij 5 rondes op kop moest... Ik ben ook weer heel benieuwd wat de buitenlandse pers vind van onze Koning en koningin , voor "ons" is het redelijk normaal dat zr echt meeleven en graag naar de sporters gaan, maar dat vinden de buitenlandse pers vaak heel apart/leuk.
Ben ik de enige die me verbaasde over de twee zoenen die Willem-Alexander en Maxima gaven aan de dames? Niet heel Nederlands toch