Action ovulatietesten oploop

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Snoepperzikje, 4 apr 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoepperzikje

Snoepperzikje Actief lid

19 mei 2019
    142
    82
    28
    Vrouw
    Hoi allemaal,

ik heb ovulatietesten v.d. Action, maar ik kom er hier niet mee uit. Zaterdag 01-04 een redelijk donkere streep op mijn ovutest gehad. Alleen niet donker genoeg voor een officieel positieve test. Zondag waren ze allemaal licht, sinds gisteren gaat het een beetje op en af.

Iemand hier ervaring mee?

Bovenste foto is van gisteren en vandaag.

Bijgevoegde bestanden:

2. WWJD

WWJD Niet meer actief

Ik zie hier geen positieve tussen nog. Ik zou doortesten om te kijken of die terug donkerder wordt en toch naar een piek gaat.

Heb je voor cd 18 geen ovulatietesten gedaan? Want misschien heb je dan je piek gemist?

3. Snoepperzikje

Snoepperzikje Actief lid

19 mei 2019
    142
    82
    28
    Vrouw
    Ja, de onderste is van afgelopen zaterdag. De rest waren allemaal niet zo donker.

4. JupitR

JupitR VIP lid

13 mei 2020
    6.721
    7.206
    113
    Vrouw
    Hoe lang is je cyclus normaliter? Kan goed zijn dat je ei nog moet komen.

5. Snoepperzikje

Snoepperzikje Actief lid

19 mei 2019
    142
    82
    28
    Vrouw
    Tussen de 27 en 31 dagen, heb de afgelopen cyclussen ook geen ei kunnen vinden met deze ovutesten. Ze worden niet donkerder dan de onderste foto, maar dat is geen positieve test. Ik heb overigens voor mijn vorige zwangerschap ook maar 1 cyclus een positieve test gehad. Ook met een ander merk kan ik 'm niet vinden.

6. Bloempjelief

Bloempjelief VIP lid

28 mrt 2020
    9.469
    8.617
    113
    Vrouw
    Vanaf welke dag ben je gaan testen? Ik zie hier idd ook geen positieve tussen, maar als je nu al op cd20 zit is je ei misschien al geweest?

7. pcosxx

pcosxx Actief lid

20 feb 2023
    152
    168
    43
    Vrouw
  8. Snoepperzikje

Snoepperzikje Actief lid

19 mei 2019
    142
    82
    28
    Vrouw
    Dag 8. De rest hadden allemaal een heel licht streepje. Ik test 2x per dag om er zeker van te zijn dat ik de piek niet mis. Net weer een test gedaan en die is een stuk donkerder dan die wat ik zaterdag had. Krijg het niet goed op de foto, maar het T streepje is bijna even donker als de C, dus net niet. Misschien vanavond of morgen dan.

Bijgevoegde bestanden:

JupitR vindt dit leuk.
  9. JupitR

JupitR VIP lid

13 mei 2020
    6.721
    7.206
    113
    Vrouw
    Zou zeker nog even door testen! Merk je andere signalen aan je lichaam dat je eisprong er mogelijk nu aankomt?

10. Snoepperzikje

Snoepperzikje Actief lid

19 mei 2019
    142
    82
    28
    Vrouw
    Mijn afscheiding is wat doorzichtiger. Dat is al een paar dagen zo. Tot aan gisteren had ik wat gevoelige tepels, maar dat is nu weg. Meer merk ik er eigenlijk ook niet van. Ik kan me ook niet herinneren dat ik ooit echt veel symptomen had zo rond de eisprong.

11. Snoepperzikje

Snoepperzikje Actief lid

19 mei 2019
    142
    82
    28
    Vrouw
    @JupitR Helaas, niet vandaag. De test is weer een stuk lichter.

Bijgevoegde bestanden:

12. JupitR

JupitR VIP lid

13 mei 2020
    6.721
    7.206
    113
    Vrouw
    Verwarrend zo. Het kan ook zijn dat deze testen niet fijn werken bij je. Mocht je deze cyclus geen knaller vinden en bijv de volgende ook niet, zou je nog dipsticks kunnen proberen. Scheelt ook weer plastic ;)

13. Snoepperzikje

Snoepperzikje Actief lid

19 mei 2019
    142
    82
    28
    Vrouw
    Ik heb even zitten zoeken of ik toevallig nog een foto had van de enige positieve test die ik destijds heb gehad. Dat was blijkbaar ook een Action test. Wat stom dat er nu niets gebeurd. Ik heb ook een foto van meerdere testen uit dat cyclus, maar toen ging het niet op en af zoals nu. De testen zagen er toen zo uit:

Bijgevoegde bestanden:

14. JupitR

JupitR VIP lid

13 mei 2020
    6.721
    7.206
    113
    Vrouw
    Zo leuk hoe jij de tijd er zo gedetailleerd op zet :o:

Evt kan je afscheiding je wel meer info gaan geven als je dat bij zou houden. Je zei er nu ook al iets over. Maar je zou denken dus dat je wel een keer een knaller moet krijgen met deze testen. En soms knallen ze ook zomaar helemaal niet zo heel erg. Dan zou temperatuur bijhouden nog een optie kunnen zijn.

15. Snoepperzikje

Snoepperzikje Actief lid

19 mei 2019
    142
    82
    28
    Vrouw
    Hahaha, ik heb adhd en voor de een of andere reden helpt dit tegen het vergeten van de test. Ik moet ondertussen wat anders doen, anders zit ik 10 minuten naar de kleurverloop te kijken.

De afscheiding is nu weg, in ieder geval nog niet weer gezien. De test van vandaag was donkerder dan de tweede test van gisteren, maar wel iets lichter dan de eerste test. Aan de ene kant heb ik zoiets van; misschien moet ik het gewoon laten gaan. Aan de andere kant wil ik ook de eisprong niet missen. Ik heb andere, meer gevoelige testen besteld. Die komen als het goed is morgen binnen.

JupitR vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina