Heel irritant: sinds een paar dagen heb ik, na inspanning met name (stuk lopen, huishouden, boodschappen, etc), last van een zeurderig gevoel in mijn stuitje/onderrug. Niet zo'n pijn als een beurs stuitje nadat je van de trap gevallen bent, maar wel een irritant aanwezig gevoel. Het wordt dan ook lastiger om op te staan vanaf bed of bank.. Herkent iemand dit? Zou dit te maken hebben met bekkenklachten?
Dat zijn je bekken. Bij mij was het ook zeurderig maar nu....tjees ik kom niet meer normaal van de bank af van de pijn en als ik dl moet tillen whaaa. Als ik op bed lig word ik elke keer wakker omdat ik me niet normaal kan omdraaien. Phoe ik hoop dat het nog minder wordt maar ik ben bang dat ik de laatste 5 (max 7) weken moet uitzingen. En ik had ook eerder naar een fysio moeten gaan, dat is mn eigen schuld. Ik zou als ik jou was en het gaat niet weg eens bellen met een fysio voor een afspraak.
Ik heb dat ook heb nu bedrust hier straalt het door naar mijn dijen tot mijn knieën en steken van onder en voor...rustig aan doen of de bekkenfysio is een keer bezoeken misschien een optie
Ik had dat sinds gister ochtend, en het is alleen maar erger geworden. .. Mij werd verteld dat het bekkenpijn is. Opstaan gaat moeilijk en omdraaien in bed.
Bedankt voor jullie reacties! Rustig aan doen.. Ik doe al best wel rustig aan. Kan dan echt teleurgesteld zijn in m'n lichaam als zelfs een middagje op stap al pijnlijk wordt! Ben zwanger, niet gehandicapt.. Als ik nog minder kan doen dan ik nu al doe, wordt het bijna volledige bedrust....... Pfjiew! Zal het eens bij de VK voorleggen, daar ga ik over 2,5 week weer naartoe.
Snap wat je bedoeld zo voelden ik mij ook liep door maar nu gaat het echt niet meer je maakt het erger door door te lopen ermee ikheb het geweten..En teleurgesteld zijn in je lichaam snap ik ook ben ik ook heb nog een kleuter rond springen ik probeer wat te doen en dan 2x zolang volledig rust te nemen..Onderschat het niet je hebt je lichaam voorlopig nog nodig wees er zuinig op.
Zo voel ik me ook. Ik moet alles vragen de hele tijd en mn moeder komt morgen om me te helpen thuis. Ik vind het echt vreselijk om zo afhankelijk te zijn van anderen. Maar idd goed naar je lichaam luisteren. Daar heb je baat bij.
Ja herkenbaar, en ging ook naar een bekkenfysio mede voor die klacht.. na 3 afspraken voelde ik echter nog geen enkel verschil, en ging de bekkenfys. op vakantie en kwam ik bij de 'gewone' Fysiotherapeute terecht.. blijkt het nu toch ook me onderste rugwervels te zijn, waarvan de pijn mede uitstraalt naar mn stuitje...na 1ste afspraak al gelijk verlichting voelbaar
Ik heb het ook, mn na een stuk autorijden. Bewegen en warmte (warmtekussentje) helpt me wel. Maar het is een gevoel alsof je vanaf een flatgebouw op je achterste naar beneden bent gegooid (dat denk ik dan he), au au au! Sterkte!
Hier is het met name na inspanning en ik merk het ook als ik op een oncomfortabele stoel heb gezeten! En gelukkig is het hier (nog) niet zo pijnlijk als jij omschrijft.. Sterkte!