Hoe kan het dat ik alleen negatief test (ovulatie)

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door LovelyyX93, 21 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LovelyyX93

LovelyyX93 Niet meer actief

Dames,

De laatste dagen test ik steeds negatief.. Maakt niet uit hoe laat ik test.. Gister had ik super licht streepje.. Nu twijfel ik of ik wel een eisprong krijg, heb wel veel pijn onder in mijn buik en soms met afvegen heb ik beetje bruinig bloed achtig iets.. Maar weet het niet zeker. Ik gebruik ovulatietesten van de Action of is het beter om misschien die van cb te kopen?

Ik heb altijd een normale cyclus gehad.. Ook toen ik mijn spiraal nog had,, daarna 1 maand de pil geslikt,, hopelijk komt het niet door de pil? Want zou raar zijn denk ik?

Ik hoor graag een mening :)

2. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    20.054
    18.850
    113
    Vrouw
    Ben te nog maar pas gestopt? Dan zou het daarmee te maken kunnen hebben, dat je eisprong wat later is. Of je bent zelf te laat met testen omdat je eisprong eerder was? Lastig he.. ik zit zelf in ronde 1. Heb geen positieve test gehad maar wel klachten die te maken kunnen hebben met een eisprong..
    Als het je eerste ronde is zou ik gewoon even afwachten, hoe moeilijk dat ook is.

3. mama09

mama09 Fanatiek lid

21 jul 2009
    1.225
    1
    36
    NULL
    NULL
    Misschien zijn de ovulatietesten van de action niet gevoelig genoeg voor jou. Heb je wel een bijna positief resultaat gehad (tetslijn net iets lichter als de controlelijn)? Veel vrouwen krijgen geen positieve test met de action testen, lees ik.

4. Disneyfan

Disneyfan Fanatiek lid

14 okt 2013
    1.036
    158
    63
    Die van de action had ik ook geen positief mee. Probeer die van zwanger en kids die zijn goed en goedkoop

5. LovelyyX93

Ja dat kan ook want begin van de week had ik wel klachten die ik normaal ook heb met de eisprong.. Maar het scheeld ook wel dat mijn vriend en ik wel flink 'klussen' dus wie weet is het binnekort toch wel raak en anders koop ik straks die van cb of van kv en anders kan ik via internet nog altijd bestellen die extra gevoellig zijn.

6. LovelyyX93

Ik heb nu van 2besure besteld. 48 ovulatie dips en 8 + 4 gratis zwangerschapstesten. Voor nog geen 40 euro. En extra gevoelig zijn ze.

7. Podex

Podex Fanatiek lid

5 jan 2012
    1.075
    527
    113
    Vrouw
    Ik heb die uit china besteld, zijn ook prima 50 stuks voor €9 euro met verzenden! Ik heb deze maand ook action testen gebruikt en daarna die van big bazar 5 voor 2,49 en rond de verwachte eisprong had ik niks. En toen afgelopen woensdagavond voor de grap getest en gisteren weer en zie het resultaat. Ik heb 29/3 mijn laatste pil geslikt na 7 jaar dus er is dan ook geen touw op vast te knopen! Dus na een week witte testen toch nog positief!

8. LovelyyX93

Oh bij jou veel duidelijker als bij mij op die van de action... Daar zie je maar echt een licht roze pennenstreepje... Ik ga vanavond nog een keertje testen en anders morgen weer maar dan met die van 2besure als ik die dan binnen heb. :)

9. Podex

Podex Fanatiek lid

5 jan 2012
    1.075
    527
    113
    Vrouw
    Deze zijn van big bazar! Ik verwachtte het helemaal niet gisteren maar dikke streep! Ik dacht ik wacht wel ff eerst mn 1e echte menstruatie af, maar toch nog positief! Succes!

10. LJJ

LJJ Fanatiek lid

20 nov 2015
    2.376
    1.350
    113
    NULL
    NULL
    Ten eerste zit je nu op cd 14. Als je een cyclus hebt van 28 dagen, kan je mogelijk je eisprong rond deze dag hebben. Maar dit kan ook op cd 10 zijn of cd18.
    Als je cyclus langer is dan 28 dan is je eisprong bijna zeker nog niet geweest.
    De periode tussen eisprong en menstruatie (luteale fase) duurt gemiddeld 10-18 dagen.
    Stel je cyclus is 30 dagen. Dan kan je eisprong plaatsvinden tussen cd12 en cd 20.

Gewoon lekker doortesten. Iedere dag rond hetzelfde tijdstip 1 testje.
    Als je denkt dat ie bijna positief wordt, doe je er twee per dag.
    Na je piekmeting springt je ei binnen 12-48 uur.
    Dus stel je test nu positief kan je ei morgen of overmorgen springen.
    Stel dat ie morgen (vrijdag) springt, dan ben je zaterdag 1dpo.
    Dit laatste kun je alleen zeker weten als je temperatuurt trouwens!

Hopelijk kan je rustig verder testen nu ;)

11. LJJ

LJJ Fanatiek lid

20 nov 2015
    2.376
    1.350
    113
    NULL
    NULL
    Btw: ik heb ook de extra gevoelige van 2besure gebruikt! Erg fijne testjes, en ze hebben mij geholpen!

12. LovelyyX93

Heey dames!
    Ik was eventjes aan het kijken naar mijn testen, die gister zo licht was is nu ineens duidelijker geworden! Is hij dan wel positief of negatief??

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      19,7 KB
      Weergaven:
      7
  13. kim2306

kim2306 Fanatiek lid

23 mrt 2015
    1.534
    142
    63
    nog steeds negatief hij is niet even donker of donkerder dan de controle streep plus dat er net als voor zwangerschaps testen een afleestijd voor staat

14. LovelyyX93

Oke thanks,, was anders wel ff opgelucht haha. Maar morgen die van 2besure binnen, heb er wel beetje moeite mee om me er niet druk om te maken of niet mee bezig te zijn. 😅 Maar alles op zijn tijd en ben nog jong haha,, wordt in augustus pas 23 dus nog tijd zat.

15. Annemiek125

Annemiek125 Niet meer actief

Nee zijn nog niet positief. En 2besure is idd prettig! Zelf dus mijn piek mee gevonden en hopelijk met resultaat haha. Succes!

16. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    20.054
    18.850
    113
    Vrouw
    Ik ken het meid. Het liefst zou je het gewoon weten. Die onzekerheid maakt je zo gek af en toe haha. Maar positief in blijven inderdaad :)

17. LovelyyX93

Heey,, ik heb ze vandaag binnen gekregen! Heb er net eentje gedaan en is echt heel lichtjes.. Geloof dat het wel betekend dat ie positief is?

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      61,7 KB
      Weergaven:
      5
  18. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Hoezo? Beide streepjes zijn bij lange na niet even donker op de foto. Dus gewoon negatief.

Een vrouw heeft de gehele cyclus LH in haar lichaam waar een ovulatietest met een licht tweede streepje op reageert. Veel vrouwen hebben dan ook de gehele cyclus, behalve rond de LH-piek deze lichte streepjes!
    En dat is tevens de reden dat een ovulatietest pas positief is als beide streepjes minstens even donker zijn.

Doortesten dus, net zo lang tot beide streepjes minstens even donker zijn.

19. LovelyyX93

Oke thanks, soms is het zo lastig om echt zeker te weten wat nou negatief is

20. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Bij een zwangerschaps test betekent 2 streepjes zwanger. Bij een ovulatietest betekent een 2e streepje niet "positief" alleen als het tweede streepje even donker, of donkerder is als de controle streep. Helpt dat? Ik heb zelf nooit ovulatietesten gebruikt, als je nog maar net begint zou je ook gewoon kunnen genieten van de spanning en rond je vermoedelijk vruchtbare dagen elke dag of om de dag vrijen. Vind je vriend vast ook niet erg ;) ( Wij gingen voor een 3e kindje, ik zei tegen mn man ' als je nou komende week in het buitenland zit, moet ik je dan bellen als ik zwanger ben of wil je de verassing als je thuiskomt?' waarop hij nuchter reageerde ( op dag 22 van de cyclus, mn eisprong was dus al lang geweest ) we zullen de kans even verhogen. Dat had natuurlijk voor vruchtbaarheid totaal geen nut, maar wel voor de leuk. )

Deel Deze Pagina