Als ik het niet vergeet ga ik morgen bellen voor een afspraak. Heb morgen nogal een hectische dag, dus hoop dat ik het niet vergeet. Ik ga proberen me niet af te laten schepen met stress, maar ik ben iemand die nogal makkelijk over zich heen laat lopen. We zullen zien.. Tot die tijd heb ik een dieet stop, maar wel gezond eten haha.
Erg loom Weinig spierkracht (zelfs tandenpoetsen kostte veel moeite) Snel moe Enorm depressief gevoel Gewicht wat er niet afging Dat zijn wel zo'n beetje de voornaamste klachten die ik had.
Ja dat heb ik ook heeeeel erg. Maar ik gooide het eigenlijk op mijn conditie die sinds de zwangerschap gewoon 0 is. 1 trap op lopen is verschikkelijk! En hier ligt mijn dochter boven, dus dat is nogal wat.. Elke keer ben ik bekaf.. Heb het gevoel alsof ik een half uur gerent heb! Vooral in mijn benen dan. Bij tillen ofzo ook in mijn armen...
na bevalling van dochter alleen paar kilo kwijt direct na geboorte.. maar verder geen gram... op gegeven moment begon ik weer aan te komen.. een kilo per week erbij was niets.. ik at met kleine beetjes, alles wat ik at was verantwoord etc.. ja, bewegen was wat minder ivm bekken, maar verder niets anders dan voor zwangerschap.. mijn schildklier is getest.. en die was goed.. dus ik hou mijn hart vast voor volgende bevalling en de periode erna
Ik snap t ook niet helemaal, ik heb geen overgewicht maar wil er gewoon nog een paar kilo af. Dat zou toch moeten lukken zou je denken. Ik eet nu gewoon 3 maaltijden en verder niets, drink alleen water. Hiervoor was ik net een afvalbak, at chips als lunch etc. Nu ik daar mee gestopt ben zou ik toch moeten afvallen? Vreemd hoor... zou dat toch te maken hebben met dat het geen overgewicht is? bmi is 23, gewoon goed dus. Zou bijna denken, kom maar weer op met die chips het maakt toch niets uit, ik kom niet aan en ik val niet af:x
Nou meid, zou zeker zeggen laat het eens testen. Ff bloed laten prikken en laten onderzoeken. Dan weet je in ieder geval of het wel/geen schildklierproblemen zijn en kun je dus weer verder. Mocht het wel je schildklier zijn, krijg je medicijnen en blijf je onder controle bij je arts. Maar zeker even laten prikken dus!
Ik heb trouwens een hele erge.. Als ik traploop (zonder kind) bespaar ik mij enorme vermoeidheid door gewoon met handen en voeten te lopen
Nou het zou me niets verbazen als je een schildklierprobleem hebt hoor, zo te lezen. Ik kon niet eens m'n tanden normaal poetsen. 10 sec. die tandenborstel omhoog houden en heen en weer halen was al te zwaar
Ja dat gevoel herken ik wel, al is het niet zo erg dat ik na 10 seconde ook echt niet meer kan poetsen hoor. Maar wel een enorm vermoeid gevoel in je arm.
Nou ik heb vandaag bloedgeprikt.. Volgende week kan ik bellen. Ze hebben ook gelijk op andere dingen gecontroleerd.
Yep, ik had precies hetzelfde... Ik werd er ook wanhopig van... Voelde me moe, depressief, had het idee dat ik het constant veel te druk had en dat er steeds meer was wat ik moest doen... Werd daar weer moe van. Wilde geen kleding gaan kopen, want dan zag ik mezelf in de spiegel... en dat was geen pretje... Veel huilen. Hele rataplan... Maar nu, nu mijn meisje 17 maanden is, lukt het eindelijk om gewicht kwijt te raken... Snap het niet helemaal, maar ineens gaat het wel goed en boek ik resultaat. Maar eerlijk: Ik moet er wel veel voor doen hoor. eetmeter van Voedingscentrum dagelijks invullen en erop letten dat ik sowieso minder dan 1800 calorieën binnenkrijg. Daarnaast ga ik om de dag hardlopen en elk weekend op de MTB of de wielrenfiets. Ik was vóór mijn zwangerschap ook altijd rond de 65 kilo (ben 1,70m) en daarna was ik ineens 77 kilo Ik kan alleen zeggen: 9 maanden ontzwangeren klopt echt niet altijd. En ik merk zelf dat ik er veel meer voor moet doen om in shape te komen en blijven dan vóór de zwangerschap. Nouja, ik heb me er maar bij neergelegd. Veel sporten en weinig eten, werkt voor mij sinds een week of 6 goed. Eerder hielp ook niets. Misschien is mijn "ontzwanger periode" nu pas voorbij... ?? Sterkte in ieder geval... ik weet hoe het voelt... Geef niet op hoor ! Het gaat je echt lukken !
Helemaal mee eens..onze kleine meid is nu net 2 en ineens lukt het om af tevallen.. Wat een frustratie is dat geweest zeg..pfffffff..(terwijl mijn man me nog steeds de mooiste vrouw op aarde vond..angelina..eat your heart out!!!..ghe ghe ghe....maar als je zelf niet tevreden bent, kunnen ze zeggen wat ze willen..ja toch?) Maar ben nu 7 kg kwijt ..en we gaan vrolijk door... Sport 5 keer in de week op de sportschool of thuis..en ik begin weer een heup tezien en heb ineens een echte kuit hihihi Niet opgeven !! als het niks medisch is moet het vast gaan lukken !! Suc6 !!!!
Pino, mooi dat je je bloed hebt laten prikken. Ben benieuwd naar de uitslag. Ik heb ook een prima bmi en tot vorige maand lukte het mij ook niet om echt af te vallen, maar ben tot mijn verbazing in ruim een maand tijd bijna 5 kilo kwijt (bmi is van 23,3 naar 21,7 gegaan)... Ik heb wel eens gehoord dat je lichaam, als je afvalt, de neiging heeft om het gewicht vast te houden. Dan moet je gewoon even doorzetten en dan val je echt af...