hihihi, als ik het zo lees, heeft bijna iedereen haast een onregelmatige cyclus. Nouja, dan ben ik dus niet de enige. Bovendien kan het soms zijn (zoals in mijn geval) dat je al zolang hebt gewacht, en het niet lukte, dat je zovaak overtijd bent geweest en toch niet zwanger was, dat je gewoon niet meer gelooft dat je ooit nog een baby zult krijgen.
Ik vergeet gewoon altijd wanneer ik ongesteld ben geweest. Iedere maand krijg ik een dag koorts en hoofdpijn, dan denk ik steeds dat ik een griepje heb maar dean de volgende dag, hihi gewoon ongesteld (lekker naief, zullen de hormoontjes dan wel zijn )
Ik weet dat ik precies in de nacht van 31 dec en 1 januari zwanger ben geworden.... dat is namelijk de enige dag in 1,5 week tijd dat we geklust hebben en dat was op me eisprong
hahaha.... niet (te) veel gedronken dus..... Dat is dus 1 dag in het jaar dat ik zowat zeker weet dat ik geen sex heb!
Ik had een flesje champagne op en me vriend wat Wodkaatjes jus, mja, was die dag dat je niet eens vuurwerk zag door die mist, weet je nog... zo belachelijk... Mja, was dus letterlijk vuurwerk