Hoi iedereen, Heb even gezocht en volgens mij is het nog niet eerder geplaatst. En ach, beter 1x teveel dan 1x te weinig Maar sommige gordelsloten van autostoeltjes en reiswiegjes zijn onveilig gebleken. Zie link Onveilige gordelsloten kinderzitjes - ANWB
Dank je! Krijg echt de bibbers onze mc staat er dus ook tussen met afgekeurde riemen. Dus nieuwe aanvragen bleeeh
Zo blij dat ik je berichtje gezien heb! Wij hebben dus ook een onveilig slot, meteen maar even het nieuwe slot besteld. Dankjewel!!!
Dank je wel, ook wij hadden dus een stoeltje met een onveilig slot. Gelijk een nieuwe aangevraagd. Hopelijk is 't dan voor de vakantie weer gemaakt.
Om terug te komen op die bibbers. Wij hebben dus al meerdere keren gehad dat het klikte wij het controleerde en het alsnog los ging. We dachten dat het aan ons lag. Heb toen ook gezegd dat ik spijt had van deze MC. Maar misschien is het toeval...
HEb gelijk de 1e reactie al binnen van iemand die een stoel heeft die hierbij hoort. Dus TS bedankt voor het plaatsen!