Hallo, Ik heb steeds problemen met inloggen ik snap er helemaal niks van. Nu zit ik op me werk en gaat 't weer wel. 'T lijkt wel met m'n IP adres te maken. Maar ben ik geblocked ofzo? Of is er iets anders aan de hand. Ik heb me wachtwoord ook weer laten resetten maakt geen verschil. Als iemand ermee aan de slag gaat wil ik me IP (reeksje, we hebben vaste ip's thuis) wel ff PB-en.
Als je geblocked ben dan zie je dat toch in je scherm als je in wil loggen en al je gegevens heb ingevoerd? Mss moet je je cookies ff verwijderen thuis?
Inderdaad...cookies lijken toch wel vaak de boosdoener te zijn. Ik hoop dat het probleem gauw opgelost is. Elmo
Ja maar ik werk nu alleen via een ip van mijn werk dus gebruik dezelfde internet explorer. Dus ook dezelfde cookies. Maar goed dan nog heb ik me cookies verwijderd en 't zelfde probleem ondervonden. Helaas. Ik dacht misschien is er een foutje gemaakt met het blokken van ip's ofzo. Zou zo maar kunnen natuurlijk
Na ja zat toch al te schelden op de laptop. Misschien maandag ff opnieuw installeren kijken wat ie dan doet. Of ff de pc ff pakken.
Hoi, Meestal is dat echt een probleem met de cookies. Belangrijk is dat je eerst alle openstaande vensters sluit en daarna via het configuratiescherm de tijdelijke internet bestanden, de geschiedenis en de cookies verwijderd. Daarna Internet explorer weer opstarten en dan moet het lukken. Lotte
Ben d'r uit 't zit m gewoon in de laptop. Me vriend kan wel inloggen. En als ik firefox gebruik doet ie 't ook niet dus de installatie is gewoon gaar.