Natuurlijk zijn bijna alle foto's leuk, lief en geweldig maar achter sommige foto's zit een verhaal en dan schieten die er toch bovenuit. Vandaag heb ik zo n foto gemaakt. Ik ben bezig met een nieuwe kamer voor mijn zoontje. Doordat ik nog verf moest gaan kopen bleef er geen geld over voor een mooie lamp. Echter kreeg ik gisteren ineens van twee mensen verf aangeboden en toevallig ook nog in de goede kleuren dus we waren helemaal happy. Vandaag meteen naar Karwei gereden en van het overgebleven geld een superleuke lamp gekocht. Mijn zoontje was er helemaal blij mee
Ik zie een heel blij manneke met lamp en inderdaad met je verhaal erbij is het een nog veel leukere foto. Wat lief van die mensen en wat leuk dat je zoontje nu toch een mooie lamp heeft!
deze is van gisteren. vind het leuk hoe hun gezichtjes elke keer weer laten zien hoe leuk ze het vinden en genieten van onze uitstapjes
Deze foto van mijn zoontje die er achter kwam dat oma haar zonnenbril was vergeten! De grootste lol had hij erom!
ja echt leuk om de blijdschap van die gezichtjes te kunnen aflezen. Daar kun je ook aan zien dat kinderen nog lekker zorgeloos zijn!
Wat een leuke foto's en verhalen! Dit is een foto van mijn oudste dochter die kiekeboe speelt achter een paaltje , vorige maand. Is op Schiphol genomen, die ochtend vroeg was mijn schoonvader in Turkije overleden en hebben we halsoverkop tickets geboekt, ingepakt en in de auto naar Amsterdam gesprongen. Was natuurlijk allemaal heel verdrietig maar kinderen weten je dan toch altijd op te vrolijken. En dat was ter plekke ook zo. Iedereen vond het zo fijn dat de kindjes er waren, dat maakt alles toch net wat minder zwaar.
hier mijn dochter van 2 jaar op haar grote meisjes fiets. Ze is geboren met een ernstige hartafwijking en de artsen hadden verwacht dat ze de geboorte niet zou overleven. En nu 2 jaar later fietst ze 5 kilometer alsof er niks aan de hand is
Prachtige foto's met mooie verhalen! Hier wel een mooie foto, verhaal is eenvoudig, helemaal trots na geschmincked te zijn op de kermis.
Ik heb vorrige week een nieuw foto toestel gekocht, en was al een paar dagen bezig met foto's maken van Mandy. Vandaag kwam dan toch de vraag...."Mag ik ook foto's maken mama?" Tuurlijk, hup mijn oude toestel door gegeven..... en let op! Kijk de frons van de concentratie.... Maar das nog niet alles..... ik ging namelijk ook op de grond liggen... om de foto van onder te maken. Zie hier mevrouw: Bekijk bijlage 258477 Bekijk bijlage 258478 Ja hier word ik vrolijk van... ik werd namelijk zelfs weggestuurd..... anders kon ze niet goed foto's maken
Van deze foto van Thije bij de welbekende paddestoel, krijg ik echt gelukskriebeltjes! De hele dag was geweldig: een prachtige dag in de Efteling, ondanks de vele regenbuien. Thije was niet weg te slaan bij de paddestoelen en ik heb zelden zo een blij en enthousiast kind gezien als hij toen!
hier een ukkie dat helemaal vrolijk werd van spelen met de water pistool zelfs toen mama hem zeiknat had gespoten hihi
Mijn moeder was jarig en had een ruimte afgehuurd voor een feestje met lekker veel buitenruimte. Mijn zoon heeft de hele dag met een grote glimlach rondgerend en gelopen, heerlijk!
We wonen in een huis van 1926 en zijn druk bezig met het verbouwen daarvan. Ik vond het ook ontzettend sneu dat ons zoontje niet in bad kon omdat de badkamer nog verbouwt moest worden...Toen kwam mijn man op het geniale idee om zoonlief in de speciekuip te wassen...Hij vond het heerlijk, hihi
Kleine boef op zijn Tae kwando les. Hier had hij voor het eerst zijn echte pak aan en trots dat hij was!! Bekijk bijlage 258929