is dit dan een eisprong?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Klachtje, 25 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Klachtje

Klachtje Actief lid

30 aug 2012
    120
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn cyclusen gaan van 37 29 35. 15 april toen kreeg ik zo spierverkramend gevoel in mijn onderbuik, wij doen alles op de gok. Dus ik gokte ook mijn eisprong, ging na het toilet voelde van binnen en trok van die slierten mee? (Sorry voor me beschrijving) daarna hebben wij seks gehad, en toen ik na de toilet ging veegde ik een klein beetje roze rood bloed mee. Mijn cyclus is onregelmatig waardoor ik niet durf(te) te hopen op een eisprong, laat staan op een zwangerschap. Mocht het wel me eisprong zijn geweest, heb ik mezelf voor genomen om mijn langste cyclus aan te houden 37 dagen, en ook dan pas te testen.

-Gisteren pijn krampen in onderbuik bij en na het orgasme
    -Steken in de buik rond navel
    -Dan extreem warm, en dan weer koud
    -Verder ben ik nu sochtends na het eten misselijk.
    -Heb extreem veel honger
    -Kliertjes van montgomery erbij op me ene borst, en die jeukte op het moment dat die erbij kwam.
    -Steekjes in borsten af en toe.
    -Hoofdpijn-
    veel energy en zin om dingen schoon te maken, en op te ruimen.
    -ander moment zo moe dat het niet meer lukt om te slapen.
    -Veel dromen, en ONRUSTIG slapen.

Hoop dat jullie dames mij hier mee kunnen helpen.
    Liesf Klachtje

2. Bailief

Bailief Niet meer actief

Het zou heel goed een eisprong geweest kunnen zijn hoor. Die roze afscheiding kan ook van je eisprong komen. Die symptomen zeggen voor mij vrij weinig omdat ik elke keer wel andere dingen gehad heb rond mijn eisprong en vaak allemaal dingen die bij een zwangerschap zouden passen. Heel lastig. Ik denk wel dat jullie op het goede moment jullie best gedaan hebben ;)

3. Beebbie

Beebbie Fanatiek lid

23 apr 2012
    1.015
    0
    36
    Thuiszorg
    Tilburg
    ik zou TESTENNNNNNNN!!

4. Klachtje

Klachtje Actief lid

30 aug 2012
    120
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou hopen dan maar dat we het goed hebben gedaan, en dat ik een knal test in handen krijg van het weekend.

5. Cindell

Cindell Actief lid

20 okt 2010
    359
    0
    0
    pas afgestudeerd aan avondschool als grafisch vorm
    Belgiƫ, Limburg
    Ik duim mee. Het was zeker een eisprong!

6. Bailief

Bailief Niet meer actief

Dat je het nog vol houd om niet te testen zeg. Ik ben daar nu nog steeds erg slecht in. Haha

7. Klachtje

Klachtje Actief lid

30 aug 2012
    120
    0
    0
    NULL
    NULL
    Was negatief had gisteren even snel getest. Nu test ik maandag nog een x als ik niet ongie word, hopen op een mooi verjaardags cadeau.

Deel Deze Pagina