Wanneer kun je je kindje ongeveer aan de buitenkant voelen? Ik voel hem of haar nu een klein weekje zo nu en dan bewegen, maar wanneer is hij of zij aan de buitenkant voelbaar? Vanavond is ie heel actief en als ik dan zeg 'jee wat is ie druk' dan wil papa hem of haar natuurlijk ook graag voelen... -x-
Ik zelf voelde de kleine met 15 weken de eerste keer trappen, mijn man met 23 of 24 weken geloof ik Sinds een week of 3 voel ik echte lichaamsdelen, zoals handen, voeten, billen uitsteken haha
Dat duurt idd nog ff... Geloof dat mijn mannetje pas met 24 of 25 weken de kleine voor de 1e keer voede....de kleine ging altijd stil liggen als iemand een hand op mijn buik legde. Bij 28 weken en verder gaat je hele buik op en neer...dat is echt ontzettend leuk!
Ik voelde de kleine zelf met 16 wk bewegen in mijn buik, een paar week later zag ik het ook aan de buiten kant maar kon mijn man het nog niet voelen, hij heeft de baby voor het eerst op 5 juni gevoeld toen was ik 20w5d. En nu ben ik 23w6d en kan hij de kleine echt regelmatig voelen
wij hebben de kleine ook al aan de buitenkant gevoeld, op hetzelfde moment dat ik de kleine van binnen voelde, voelde mijn vriend hem/haar bewegen! gisteravond toen was de kleine ook weer erg druk en hebben we het beide weer gevoeld!
Ik voelde de baby met ongeveer 19,5 week. Mijn man voelde het anderhalve week later. Dat was wel heel snel In de weken daarna kon hij het steeds duidelijker voelen. Minke
Ik twijfel of ik hem voel of dat het mn darmen? zijn... Soms, vooral savonds op bed dan voelt het net alsof ik een klein schopje krijg en gister voelde mn vriend het ook met zn hand. Maar op een gegeven moment waren we zo gefixeert aan het voelen dat we zelfs onze eigen hartslag door de vingers voelde kloppen...
Ik voelde de kleine zelf met 19 weken. De schopjes worden steeds krachtiger. Hoop dat mijn man het binnenkort ook kan voelen. Groetjes Sämira
Heel herkenbaar... dat had ik ook (dat ik mijn hartslag voelde) Ik twijvelde ook of ik nou het kindje voelde maar mijn verloskundige zei dat mijn darmen aan de linker kant lagen... ik voelde het ook rechts héél duidelijk dus toen wist ik het zeker,.. het is de kleine!!!
@ Jill... ik voel het onder mn navel... van die kleine plofjes... eerder zat ik de hele tijd boven op mn buik te voelen maar toen ik afgelopen week bij de vk was bleek dat hij nog onderin lag,onder mn navel... wist ik veel soms denk ik wel als ik naga hoe groot hij nu is,zo'n 22 cm... waar hij dan wel niet helemaal moet zitten, dat dat past!
Ja raar is dat he... We zijn even ver, hij ligt nu idd tussen je schaambeen en je navel... Ik voel het kindje vaak echt heel laag (echt aan de onderkant) bij mijn schaambeen. Iedere keer 'plof plof' zo leuk!
Ik kan de baby alleen van de zijkanten voelen. Dit omdat mijn placenta aan de voorkant ligt. Groetjes Karin
Ik heb mijn beeb ook vanmorgen voor het eerst gevoeld!! Steeds van die plopje, ook net of er iets tegen de binnenkant van de buik duwt.
Oei ik kan niet wachten tot ik de beeb voel.. Het zal nog wel een paar weken duren, maar het lijkt me zo bijzonder.