5 dagen overtijd, negatief gestest ?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Wannabemommie, 9 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wannabemommie

Wannabemommie Niet meer actief

Hey Meiden,

Even een vraagje. Ben nu 5 dagen overtijd. Zaterdag eerste test gedaan, deze was negatief. Vanochtend nog maar een keer getest, maar weer negatief. Wat kan ik nu het beste doen? Huisarts bellen? Of nog even afwachten? Zijn er meerdere meiden die dit wel eens hebben gehad? (en misschien toch zwanger bleken te zijn?)

Graag hoor ik jullie verhalen en/of tips!

2. Butterfly1

Butterfly1 Niet meer actief

Hoi,

Ik was een keer 6 dagen overtijd en zoals je in mijn cycles ziet is dat een uitspatting tussen de rest. Maar het kwam toch nog doorzetten. Ik zou het nog even afwachten.

Succes.

Liefs

3. Stephanie20

Stephanie20 Fanatiek lid

6 mei 2007
    1.502
    47
    48
    student
    België
    Hey meid, ik ben indertussen al 12 dagen overtijd. Het leek mij onwaarschijnlijk dat ik zwanger was maar het kon natuurlijk, ik had steeds negatieve testen en dus begreep ik er niets meer van. Deze ochtend heb ik het verlossend telefoontje gekregen dat ik dus niet zwanger ben. Ik hoop dat ik hier niemand mee kwets ofzo, maar ik studeer nog voor de moment en ik wacht liever af tot ik afgestudeerd ben voordat er een kindje komt.

Hoogwaarschijnlijk heb ik een cyclus overgeslagen. Ik hoop voor jou meid dat je toch nog positief test!

4. jes1

jes1 Fanatiek lid

26 jun 2007
    1.015
    0
    0
    ik was de vorige keer ook overtijd. Na bijna 2 weken toen toch ongesteld geworden. Je moet eigenlijk ook echt 2 weken wachten met naar de huisarts gaan.

5. Wannabemommie

Ok, 5 dagen is dus nog eigenlijk niets... :oops:

6. Waarom zou je twee weken moeten wachten met naar de HA gaan? Als je ongerust bent, zou ik gewoon in ieder geval de huisarts bellen hoor Wannebemommie. Misschien dat die een paar vragen stelt waardoor jij duidelijkheid krijgt en dit onzekere gevoel weg kan gaan.

Sterkte meis!

7. Wannabemommie

Ik denk dat ik morgen maar eens ga bellen. Mijn mannetje zegt dat ik nog een paar dagen moet wachten.

8. mercedes

mercedes Fanatiek lid

8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    Ik heb als ik clomid slik,altijd een cyclus van 31 dagen. Als ik een maand geen clomid slik (omdat de gyn weer eens te laat is met het recept)is het ook rond die tijd, ik heb ook 1x meegemaakt dat ik een hele cyclus had overgeslagen en pas cyclusdag 63 mijn ongi kreeg. Deze maand echter heb ik wel clomid geslikt,m'n ei op cyclusdag 17 gevoeld. Nu ben ik net als jij aan het wachten (ik heb alleen nog niet getest).

9. Wannabemommie

Spannend mercedes! Hopelijk is het voor ons beiden raak. Ik zit zelf niet aan de clomid. Normaal heb ik een cyclus van 33 dagen.

10. mercedes

mercedes Fanatiek lid

8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    Laten we extra Duimen.

11. Wannabemommie

Jaaah goed plan!

Wanneer wil je gaan testen?

12. Parels

Parels Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.337
    0
    0
    Zuid Holland
    hey meid,

Ik was afgelopen weken 12 dagen overtijd, in die eerste week 3 testen gedaan, maar allemaal negatief, helaas. Na een week wilde ik een afspraak met de ha gaan maken, dit werd de twaalfde dag, prompt toen ongi geworden.

Maar... het kan wel zijn dat je toch misschien zwanger bent, misschien maak je weinig zwangerschapshormoon aan, of ben jij iemand die pas laat positief test.

Heel veel succes en ik hoop heel erg voor je dat je snel toch een positieve test mag hebben! ik weet hoe frusterend deze dagen zijn en die testen dan toch steeds negatief zijn! Succes!

Liefs parels

13. Wannabemommie

Hey Parels,

Hoop ook op een positieve test natuurlijk, je leest best veel dat meiden pas na een week positief testen. Maar als het echt negatief is, laat me dan maar nu ongi worden, dan kan ik (ook voor mijn gevoel) weer verder :)

14. HJ1977

HJ1977 Actief lid

6 jun 2007
    447
    1
    0
    Het zou leuk zijn als je zwanger zou zijn, maar je lichaam kan rare truukjes met je uithalen. Zie mijn cycli...

15. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Ik had ook maanden lang een cyclus van 28 dagen tot ineens vorige maand.....5 dagen over tijd....ik helemaal in de wolken natuurlijk!
    Test--> negatief nog een test --> negatief...nog een test negatief...
    En toen ineens na 5 dagen werd ik toch ongie!

Ik hoop voor je dat je toch zwanger bent.....maar verheug je er niet teveel op anders is de teleurstelling zo groot (had ik ook)

Groetjes Debby

16. Wannabemommie

Hey Meiden,

Mijn lichaam haalt dus ook trucjes met me uit... Ben net ongi geworden. Op naar ronde 15 ... vind het niet leuk meer :(:(:(

17. cinneltje

cinneltje Fanatiek lid

2 jan 2008
    2.118
    0
    0
    Verkoopmedewerker
    Rosmalen
    pfff ik ken het gevoel maandag test gedaan was NOD negatief en vandaag ongi geworden. Ben wel blij dat het van binnen werkt en een cyclus van 33 dagen is niet vervelend na 13 jaar de pil te hebben geslikt. Meiden suc6 met testen.

Deel Deze Pagina