Hoe kan ik er zijn voor mijn vriendin?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Mickys, 27 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ghurabaa

Ghurabaa Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.236
    1
    38
    The Netherlands..
    Sorry ik kan je er niet mee verder helpen omdat ik niet in die situatie zit. Maar ik wilde even zeggen dat ik het heel lief vind dat je op zoek gaan naar hoe je haar het beste kan ondersteunen. Volgens mij getuigd dat, dat ze een lieve vriendin heeft.. En volgens mij is dat toch het belangrijkste!

Liefs..

2. Mickys

Mickys Actief lid

30 okt 2005
    339
    0
    0
    Pffffff, even van me af schrijven hoor!

Deze ochtend krijgt mijn vriendin haar eerste echo. Ze zou nu bijna 8 weken zwanger moeten zijn.

Geloof niet dat ik minder zenuwachtig ben dan bij mijn eerste echo. Vind het zo spannend voor haar. Kun je nagaan hoe zij en haar vriend zich moeten voelen.....

Ik tel de uren op de klok al vanaf vanochtend half 6.....

3. Mickys

Mickys Actief lid

30 okt 2005
    339
    0
    0
    JAAAAAAA, het hartje klopt!!!!!!

4. Vrolijke Jetje

Vrolijke Jetje Actief lid

23 jul 2008
    219
    0
    0
    Hoi Mickys,
    Ik heb alleen jouw vraag gelezen en niet de antwoorden, dus misschien ben ik mosterd na de maaltijd.....

Zeker als jouw vriendinnetje niet zo'n prater is, zou ik je willen aanraden wél vragen te stellen. Maak jezelf maar bekend met de termen, doordat zíj jou informeert. Het is niet alleen prettig om te weten dat iemand zich écht in jouw situatie verdiept en mee leeft, ook kan het jezelf op scherp zetten. Dus vragen die jezelf ook nog niet bedacht had, maar waar je eigenlijk het antwoord wel wilt weten.

En voor wat betreft jouw kindje: als ik kijk naar mijn eigen persoontje, kan ik dat allemaal erg goed handelen. Het enige dat ik sinds onze 2e mislukte ICSI-poging merk, is dat ik snel emotioneel wordt als wéér iemand vertelt dat ze in verwachting is. Maar dat is dan eigen verdriet en geen misgunnen van een ander en na een fijne huilpartij is dat dan ook wel weer over.

Hoop dat je wat aan mijn reactie hebt.

Groetjes,
    Jetje

5. Vrolijke Jetje

Vrolijke Jetje Actief lid

23 jul 2008
    219
    0
    0
    Ha ha ha! Mosterd na de maaltijd.....ik ziet het....
    Gefeliciteerd!

6. Ghurabaa

Ghurabaa Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.236
    1
    38
    The Netherlands..
    Oh wat fijn zeg! Nou het enige wat je nog kan doen is de vreugde met haar delen!! :D:D

Deel Deze Pagina