Ik was even beniuwd hoe snel jullie weer na het stoppen van de anticosetie weer zwanger waren van een tweede van Anne was het meteen raak ben benieuwd of ik dat de volgende keer weer mag verwachten(voor mij is dit eigenlijk dan de derde keer ben na Anne nog een keer zwanger geweest dat was ook weer heel snel)
ik gebruikte geen pil en het was meteen raak de tweede keer het is eigenlijk alle keren vrij snel raak geweest
zijn wel erg weinig keuzemogelijkheden! bij de 1e na 11 maanden zwanger en bij de 2e na 9 maanden zwanger.
De 1e zonder anticonceptie en meteen raak. Bij de tweede duurde het 5 ronden na het stoppen met anticonceptie...
Zowel bij de 1ste als bij de 2de meteen de eerste ronde raak! Voordat we voor Lisa gingen klussen was ik al een jaar gestopt met de pil. Dus daar ook de eerste keer raak. Tussen Lisa en Tim geen anticonceptie gebruikt.
Jeetje wat gebruiken er veel meiden geen anticonceptie tussen de eerste en de tweede. Gebruiken jullie dan condooms? Ik vind dat van die ondingen.
Wij gebruikte condoom, maar waren hem 1 x vergeten in het heetst van de strijd. Resulaat ... nu al weer 31 weken zwanger
Ik kijk hier ook van op ! Bijna niemand van jullie heeft anticonceptie gebruikt na de eerste. Ik vind condooms ook van die ondingen. Jullie zijn allemaal wel weer supersnel zwanger geraakt zeg ! Is blijkbaar wel erg goed voor je lichaam.
Wij gebruikte ook condooms idd ondingen maar ja je moet wat en ik was niet van plan de pil te gaan slikken aangezien we al snel voor de 2e wilde.