Zoals de titel al zegt; vanaf hoeveel maanden mogen kindjes danoontje (of ander eigen huismerk kindertoetjes). Ik zie nl wel van olvarit kindertoetjes vanaf 6 maanden maar deze zijn schreeuwend duur.
Mogen vanaf 6 maanden. Maar persoonlijk zou ik beginnen met pure yoghurt. Bijv. griekse yoghurt is niet zuur. Ze kunnen nog zo lang zoetigheid eten en dat hoef je ze vaak niet te leren eten.
Mee eens. Wij zijn met 7 mnd begonnen met gewone, volle yoghurt. Wennen ze gelijk aan een heel andere smaak, ipv de zoetigheid van kindertoetjes.
Hier ook vanaf een maand of 7-8 begonnen met gewone volle yoghurt en kwark. Eventueel met fruit erdoor... Danoontje heeft ze wel eens gehad als traktatie op het kdv of zo, maar hier thuis koop ik ze niet door de grote hoeveelheid suiker die erin zit. (13gr per 100ml!!)
Hier met 7 maand ook gewoon een beetje volle yogurt (met stukjes fruit) en soms volle kwark. Inderdaad vanwege de grote hoeveelheid suiker. Het zijn gewoon verkooptrucjes waardoor je in verhouding veel meer betaald dan voor een pak yogurt.