Graag gedaan. Grotere dingen zou ik proberen op marktplaats te zetten en mensen laten bieden vanaf een bepaald bedrag. Misschien is er binnenkort een rommelmarkt of een 2ehand kledingbeurs in de buurt? Dan kun je met kleinere dingen daar gaan staan. Nog een tip...oude mobiele telefoons verkopen via een site zoals bijvoorbeeld Zonzoo. Al krijg je er 10 euro voor...Elke euro is er 1 he!! Heel veel succes meid, je bent een schat van een vriendin!!
Helaas zitten wij hier in een soort gelijke situatie. Maar tips: - idd mee laten eten - een keer wat lekkers qwa drinken en/of eten geven als je namelijk niets te besteden hebt moet het allemaal het goedkoopste van het goedkoopste zijn terwijl je met bepaalde dingen toch echt wel het verschil proeft. Weet niet hoe haar huis eruit ziet (hier namelijk 1 grote chaos) help een keer met schoonmaken/opruimen. Koop wat leuks voor in huis een bloeiend plantje ofsow. Ik hoop dat je haar kan helpen!! Het zal zeker weten gewaardeerd worden.
vooropsgesteld wil ik even kwijt wat voor supervriendin je bent! Zouden meer mensen zoals jij moeten zijn! Maar..er was hier al gevraagd wat voor kledingmaten? En hoe oud die kinderen zijn, ik heb namelijk nog wat jongenskleren over en schoentjes waar niet opgelopen is enzo...
Wat een ontzettend lieve vriendin ben jij. Om welke maat kleding gaat het voor de kinderen? Ik ga van de week de winterkleding uitzoeken voor zowel mijn zoon als dochter, dus als het de goede maat is, wil ik wel een pakketje opsturen.
oh sorry helemaal overheen gelezen, ben zo bezig met de tips haha. De maten van de meisjes (een tweeling) is 92/98 en van de jongens 116 en 122/128.
En haar eigen maat? Ik moet ook nodig mijn kledingkast uitzoeken namelijk. Heeft haar ex dingen meegenomen? Meubels o.i.d.? Ik heb bijvoorbeeld nog wel heel veel spullen (huishoudelijk/inboedel) die ik wel weg wil geven. Kun je een provincie noemen waar ze woont? Of natuurlijk liever plaatsnaam (mag ook via pb).
nee haar ex heeft niks mee genomen. Alleen zijn eigen kleding voor de rest heeft ze alles gelukkig wel. Scheelt haar enorm want als ze dat ook allemaal weer had moeten kopen was ze nog verder van huis geweest. Ze heeft zelf maat M.
Medium...38 ongeveer? In dat geval zou ik wel wat kleding voor haar hebben. Wat is haar stijl een beetje? Kun je dat omschrijven? Zijn er dingen wat ze echt nodig heeft qua kleding?
Nee een M of 42. Ze loopt vaak in een spijkerbroek, maar een rokje met legging vind ze ook heerlijk om te dragen......
Als je mij in een pb haar adres stuurt (als ze dat niet vervelend vindt hoor) kijk ik ook even of ik haar van hieruit een mooi pakket kan sturen. Ik heb nog Nederlandse creditcards dus kan gewoon nog online bestellen bij jullie en bij haar laten afleveren.
Wat een topvriendin ben jij zeg! Mijn ouders zitten financieel ook aan de grond, maar heel af en toe hebben ze een meevallertje... wat ze dan wel eens doen is via vakantieveilingen oid een weekendje of dagje proberen te scoren... Kun je echt voor een paar centen er even uit... Ik begreep al dat jullie het ook niet breed hebben, maar wellicht kun je hier iets scoren om een avondje oid met je vriendin weg te gaan?
jammer, anders kon ze het zo wegwuiven..... maar het staat op haar naam...BALEN En bewijzen kun je niks... :x
Ik weet het verder ook niet, alles is al wel genoemd denk ik. Oh ja, tip: kortingskaartjes via marktplaats
Bij c1000 heb je nu de euroweken. Je hebt dan ook aanbiedingen als bijv. 2 pakken sap voor 1 euro. Je zou voor jezelf op die aanbiedingen af kunnen gaan en wat je niet gebruikt aan haar geven....
dat was k al van plan, bij het pakket wasmiddel enz die ik voor besteld heb! Maar bedankt voor de tip!
Naar aanleiding van je andere topic: (lees het met een knipoog) Geef haar een leuk tijdschrift abonnement kado