Kan de kredietbank haar niet helpen? schuldhulp? Aangezien er schulden meespelen? dan wordt het misschien rustiger voor haar. Verder vind ik het super lief dat je haar wilt helpen...
Ze heeft een schuldsanering.....dus ze word zeker geholpen. Maar ze staat er nu alleen voor met 4 kinderen en een schuld. Het komt haar echt rauw op haar dak, dus ik help haar waar ik helpen kan!
Spaar alvast wat geld op voor straks als het sinterklaas is, dan kunnen de kindertjes in ieder geval een kadootje krijgen... Maar idd af en toe een pakket met boodschappen is natuurlijk heel fijn. Ik kreeg toen ik moeilijk zat elke maand een doos met luxe artikelen van mijn vriendinnen ( bijv goede shampoo, deodorant, mascara, koffie van een goed merk, wasmiddel en wasverzachter, vlees voor in de vriezer) Heeft me toen echt erdoorheen geholpen!
kan de school van de kids ook niet wat voor haar betekenen? (geen 'vrijwillige bijdrage maar dat de kids wel overal aan mee mogen doen? o.i.d.??)
Ik vind dat je heel goed help, lekker volhouden is voor haar perfect lijkt me. ALs de kinderen niet veel naar vriend gaan dan is ze er denk ik ook best bij gebaat dat je geregeld eens op de kinderen let. Dan heeft ze even haar handen vrij. En inderdaad, kleding regelen (incl gymschoenen) enzo, dat is natuurlijk heerlijk.
zwemles voor kids een keertje betalen (gewoon 1 zwemles per maand ofzo) of een andere les van waar ze opzitten?
zwemles kan ik helaas niet voor ze betalen, me eigen zoon zit er op en dat kost me al 120euro in de 3 maanden. En de middelste begint straks ook al dus dan ben ik al 240 per maand kwijt. Anders had ik het met alle liefde gedaan voor ze!
ik zeg ook niet alle zwemlessen, maar 1 een keertje... scheelt ook weer. Uhm verder...ja jeetje..moeilijk hoor. heeft ze dieren? Een keer een pak/blik voer?