Ik heb spijt dat ik niet tijdens de prenatal mazzeldagen de cabriofix heb gekocht, hij was toen afgeprijsd naar 130 euro nu. Nu zie ik een nieuw model 2014 staan, alleen is deze een stuk duurder (179 euro). Weet iemand wat het verschil is tussen de nieuwe en de oude?
Ik heb eerder bij prenatal al de cabrio fix voor 125,- gekocht. Ik vroeg toen ook het verschil en mij is verteld alleen de kleur veranderd Misschien nog bij babydump kijken?
verschil is alleen de bekleding, elk jaar nieuwe kleurtjes. Op babyvalue kan je goede MC kopen met de oude bekleding, de MC is dus wel van dit jaar maar met ene oude bekleding set. Ik heb al mijn autostoeltjes hier weg, dan ben je voor alleen een cabriofix zo'n 120 euro kwijt CabrioFix, Autostoeltje van Maxi-Cosi | Nu vanaf
even goed kijken via google. Ik heb een nieuwe cabriofix voor rond de 100 euro gekocht. welliswaar geen nieuwe kleurtjes, maar wel een redelijke prijs
bij kadokus.nl heb je zelfs een pebble voor 100,00 , ook geen nieuwe kleuren maar toch. cabrio ook voor 100 geloof ik.
Cabriofix bij babyentiener gekocht voor 109, zonder verzendkosten. Familyfix bij ToysrUs voor 129, geen verzendkosten (wel met 10% korting)
Het enigste verschil is volgens mij de kleur en soms net een ander stofje. Googlen en kijken op beslist.nl?
bij babypark heb je ook altijd een outlet gedeelte, dus nieuwe stoelen/maxi cosi`s maar dan met de kleur van vorige seizoen. dus net zo goed, maar dan goedkoper
Meestal is het verschil alleen de kleur.... Vaak krijg je bij aanschaf van een kinderwagen de maxi cosi er gratis bij (mocht je nog een kinderwagen gaan kopen)