Mijn jongste is niet te genieten al 2 weken niet Hij wil kruipen gaat op handen en knieën en dan lukt het niet ja achteruit maar vooruit dan gaat het 2 keer goed en wipt hij over Zijn zwaartepunt en voorover op zijn neus Dat doet hij dus 30 keer perdag en als het niet lukt gaat hij rechtop zitten en schreeuwen brullen echt zo zielig ik wil hem echt helpen maar hoe? Iemand tips?
Herkenbaar, ik heb het ook op film staan. Wiebel wiebel en hup zo voorover stiekem moest ik altijd heel erg lachen. Het komt echt goed hoor, ik heb zoontje nooit geholpen. Hij had het in eens door. De frustratie hoort er ook wel een beetje bij, het is ook een goede motivatie
Hihi ja die andere twee hadden er geen moeite mee maar deze is extreem snel waardoor hij ook nog eens heel klein is hihi
Was hier ook en heb het wel eens voorgedaan (vond ze geweldig) en voorzichtig een zetje gegeven maar dat hielp niet. En opeens kroop ze. Zou hem laten doen, komt vast vanzelf.
Herkenbaar! Al is ons zoontje niet om te duwen hij is nu al 6 weken elke dag aan het oefenen maar vooruit komen ho maar. Ben benieuwd
Ik hield in begin de voeten van mijn zoon vast om hem meer houvast te geven, zo ging hij tijgeren en nu doet ie kont omhoog, maar komt ook niet vooruit nog. Dat komt wel
Hier ook ze wilt wel maar lukt haar nog niet hoe het moet, veel frustraties in haar zelf. Maar begint nu toch wel te lukken, alhoewel ze wel weg gljjd met haar knieen door de laminaatvloer.