OnS kleintje, nu bijna 9 weken, is zichzelf niet. Hij heeft buikpijn. Eerst kon hij moeilijk poepen. Dit lijkt beter tegaan. Vandaag al twee keer. Maar hij de last gaat er niet mee weg. Hij blijft maar huile niet terwijl hij eigenlijk nooit huilt. iemand tips?
Wat geef je voor voeding en hoeveel? Tips: Extra water in de fles (bij fv natuurlijk) of een comfort voeding halen (voor spugen of krampjes) Je hebt Infacol of van VSM kindicol of cinababy druppels
Wij gebruikte voor de kramp infacol, maar dat hielp niet echt. Van de buurvrouw sab simplex uit Duitsland gekregen en dit werkt hier echt super!! We gaan binnenkort beginnen met bijvoeden en aangezien dit voor de darmen ook weer zwaarder kan zijn, gaan wij nog even door daarmee. Baadt het niet, schaadt het niet.
Mijn dochter kreeg sab simplex tegen de krampjes, werkte echt super!! Ik bestelde het altijd bij Sab-Simplex | www.st-josef-apotheke.de Super service! Bestel je en hoeft het pas als je het thuis hebt gekregen te betalen! Ik bestelde altijd de 120ml krijg je 4 losse flesjes, makkelijk om een in de verzorgingstas te doen, een voor op kdv evt.