hoe kan ik het beste een speelmat schoonmaken??

Discussie in 'De lounge' gestart door Yellowsun, 18 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellowsun

Yellowsun Fanatiek lid

23 apr 2009
    2.021
    287
    83
    Waar onze zoon speelt heb ik op de grond zo`n speelmat liggen.Het ding is doordat er ook iedereen overheen loopt heel erg vies geworden maar ik weet niet hoe ik die schoon kan maken.In de wasmaschine past niet en hem te laten stomen vind ik te duur.
    Iemand de gouden tip??
    Alvast bedankt

2. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    ik heb een dubbel tweepersoondekbed met hoes erover als speelkleed. elke week in de wasmachine probleem opgelost. zelfs de dekbedden zouden zonodig in de machine passen.
    ik vind een mat om deze reden dus niet prettig. zeker als ook nog eens iedereen eroverheen gaat lopen baggeren. hier ligt hij ook aan de zijkant van de kamer in zijn "eigen speelhoek"

3. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    maar wat betreft jou vraag. in bad misschien?

4. Yellowsun

Yellowsun Fanatiek lid

23 apr 2009
    2.021
    287
    83
    helaas die heb ik geen.Omdat we een koude tegelvloer hebben en hij steeds bij de achterdeur gaat zitten spelen heb ik die mat er neer gelegd.Ik heb zijn speelgoed al div malen verhuisd maar hij gaat daar steeds spelen.

5. Yellowsun

Yellowsun Fanatiek lid

23 apr 2009
    2.021
    287
    83
    de douche is ook te klein voor de mat

6. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

In de zomer zou het ideaal zijn als je de mat schoon kan spoelen met de tuinslang en in de zon kan laten opdrogen.

Misschien is de douche trouwens wel een optie? In de douche schoonspoelen en hem in de badkamer laten drogen.

7. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    hebben je ouders of vrienden een bad?

8. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

met vanisch tapijtreiniger. werkt heel goed en ruikt daarna ook nog lekker

9. Alita

Alita Niet meer actief

ik zou m ook buiten afspoelen met de tuinslang goed schrobben met een schrobber en weer afspuiten nu gaat dat wel wat moeilijk in de winter ja.....

10. Heart

Heart Fanatiek lid

28 jan 2008
    1.572
    0
    0
    Limburg
    Nee hoor, idd gewoon buiten schoonschrobben en laten drogen in de zon (die is er hier iig wel!) stond hier laatst toch dat was buiten laten drogen de vezels zachter maakt? Zal met 'n mat dan ook wel zo zijn toch:D

Deel Deze Pagina