ik neem je ook serieus. wij zijn gelukkig beiden niet van het logeren. de een heeft er geen moeite mee de ander wel. men moet je gewoon nemen zoals je bent. als jij het perse niet wilt dan moet je het ook niet doen. je kunt alleen zelf bepalen of je de feestjes belangrijk genoeg vind of niet. zoals gezegd doen wij niet aan logeren bij kleine kindjes. ze komen vanzelf wel als ze groot genoeg zijn. als ze er zelf om vragen wordt het een ander verhaal. maar dan nog moet het bij een verantwoord iemand zijn. de schoolkampen komen er ook weer aan en ik bene r nog steeds niet happy mee hoor.heel de week van slag en weer blij dat ze weer veilig terug zijn. de oudste moet dit jaar de grens over en ik sta echt niet te juichen. ze wil graag mee dus mag ook mee, maar ik vind het niet gemakkelijk hoor ookal is ze al 15. inmiddels ben ik wel gewend aan gezeur, dus dat doet me niet zoveel meer. en ook half zp vind me ouderwets, maarja ik ben ookal veruit de oudste hier denk ik, dus daar ben ik ook wel aan gewend. nee meid, blijf bij jezelf en doe wat jij denkt dat goed is.laat je niet gekmaken. lastig is wel dat je man er anders over denkt. dat maakt de boel wel gecompliceerder.
Ik snap je helemaal, ik heb het ook Kirsten is nu 13,5 maand en is nog geen 1x uit logeren geweest. Ik vind het niet nodig als wij gewoon thuis zijn. het komt allemaal vanzelf wel...
Snap je echt heel goed hoor. Frummel is nu bijna 10 mnd en heeft ook nog nooit ergens gelogeerd. Er is zelf nog nooit door een ander op hem gepast. Ja 1 keer door de buren omdat we naar de AH moesten en dat even niet handig was. En hij gaat wel naar het kdv, maar dus nooit door opa of oma ofzo. Als ik jou was zou ik me niet zo druk maken om wat andere zeggen. Als jij het niet wil, dan wil je het niet. De rest heeft dan toch echt pech. Zou dan dus ook niet gaan als je kindje ergens anders zou moeten slapen. Dan ga je toch eerder naar huis?
hier ook een hoor!fynn heeft nog nooit ergens anders geslapen. en is mishcien 5x een avond je weg geweest. ik zou het ook niet kunnen. we zijn voor over 2 weken uitgenodigt om de heledag meer tegaan met een arties. ja fynn kan niet mee. dus ik weet niet of ik wel mee ga. iemand hier zijn daar moeten ze aan wennen dat ze ergens anders slapen.waarom dan? wij zijn toch zijn ouders. hier is zijn thuis.wij hebben gekozen om papa en mama te willen zijn. dus ja dat geld ook voor als de kleine slaapt