Hallo meisjes, Zooo stom :x. Ik kon me niet beheersen en heb vanmiddag toch een test gedaan ... 3 dagen voordat we de bloedtest hebben. En helaas, een hagelwit zw-test staarde ons tegemoet. Hubbie las er niets in. Te vroeg getest vind hij het en we moeten maar afwachten wat het donderdag wordt. Maar ik vraag me af, om donderdag een positieve bloedtest te hebben, zou ik theoretisch vandaag toch wel HCG moeten hebben. Toch? Hoe groot is de kans nog dat we donderdag een positieve bloedtest hebben? Pffffff, kan mezelf wel voor de kop slaan ...
Ooww snap zo goed dat je getest hebt.. Ik heb volgende week maandag mijn bloedtest, maar wil tog echt ook zaterdag al wel testen.. Ja ik weet dat dus niet of je nu zowieso niet zwanger bent of dat je te vroeg getest heeft, want als de emmy laat heeft ingenesteld, zou je volgens mij te vroeg getest kunnen hebben ja.. I Hope So!!
Ik voel ook van alles. Afgelopen zaterdag had ik van die ongi-achtige krampen. Was er vreselijke sjacherijnig van, aangezien ik dacht dat het klaar-uit was. Maar niets kwam. Daarna, en vooral vandaag, contstant van die zeurende steken links in mijn bm met van die gemene uitschieters waar je echt even auw van roept. Echt de hele middag al. Maar ja, dat zegt natuurlijk niets, en na zoveel jaar zou ik toch beter moeten weten ... maar je blijft toch weer hopen. Waardeloos dit wachten toch weer Spannend zaterdag testen ... ik hoop het ook voor jou!
Nou, pffff ... ben ongesteld geworden vanochtend ... de uitslag van de bloedtest is een waarde 62 Er is dus een innestelling geweest. Nu moeten we volgende week dinsdag opnieuw bloed laten prikken om te kijken of het afgenomen is of toegenomen. Ik zelf denk dat die innestelling afgelopen maandag heeft plaatsgevonden. Ik heb de hele middag met flinke steken in mijn bm gelopen, met name links ... Maar goed, we gaan dus uit van een negatieve uitslag, met een vmk als "resultaat"...