Mijn dochtertje is nu ruim 7 maanden. Ze krijgt nog steeds borstvoeding. Ze is wel een grote drinkster, 700 cc per etmaal krijgt ze met gemak op. Nu ben ik weer zwanger, 6 weken nu. De laatste weken neemt mijn productie heel erg af. De ochtendvoeding geef ik nog live, de andere twee melkmomenten kolf ik, omdat ze heel erg bijt. Nu kolf ik nog maar 20 tot 50 cc per keer. Na de ochtendvoeding is ze ook niet meer tevreden. Bij lange na niet genoeg dus. Daarom geef ik ook friso HA bij. Ik ben nooit een goede kolfster geweest, maar dit is echt niks meer. Vaker kolven lijkt mijn productie niet omhoog te helpen. Domperidom hoor ik goede verhalen over, maar durf ik eigenlijk niet aan tijdens de zwangerschap. Zijn er nog manieren om mijn productie weer op te krikken? En dan ook echt opkrikken, wat ik kom nu honderden cc 's per dag te kort . Of is het nu echt einde oefening en ga ik weer opnieuw beginnen met bv bij de nieuwe uk? Alvast bedankt.
Mijn melk is nu zo teruggelopen dat ik alleen 's morgens nog een beetje kan voeden. En daarna wil ze alsnog een flesje. Ik denk dat het nog een paar dagen duurt, en dan echt is afgelopen. Ik heb er van genoten, maar het is mooi geweest zo. Ik heb er vrede mee dat het klaar is. Ik neem nu een paar maanden borstrust, en dan begin ik weer van voor af aan .