hoe zit dat met koorts tijdens zwangerschap

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door an12, 3 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. an12

an12 Actief lid

3 dec 2011
    487
    0
    16
    Vrouw
    huismama
    overijssel
    ik werd vannacht zo onrustig. en de kleine was extreem druk!!! echt niet normaal. dus ik proberen een beetje te slapen (wat dus nooit lukt als iemand aan waterpolo doet in je buik:p)..toen ik in slaap viel werd ik weer wakker van de kiespijn die af en toe nog op komt zetten (ben zaterdag na de tandarts geweest..daar ben ik trouwens bijna flauwgevallen in de stoel:() en dan werd ik weer wakker van hele erge hoofdpijn..en ik voelde me ook heel onrustig.
    uiteindelijk toch nog een beetje kunnen slapen, maar werd om 4 uur alweer wakker, had nog maar 2 uurtjes geslapen:$.
    En net dacht ik...laat ik me eens gaan temperaturen..en ik moet eerlijk zeggen, als ik eens ziek ben, dan hang ik er altijd anderhalve week tegen aan. maar echt ziek ben ik nooit. heb ook altijd rond 36.5 graden. En vanmorgen had ik ineens 38 graden!! Ik kan me niet meer herrinneren wanneer ik voor het laatst koorts heb gehad, nu voel ik me ook echt wel belabberd moet ik zeggen.
    Maar om een lang verhaal kort te maken...:p.. Kan dit kwaad voor de kleine?? kben nu 34weken zwanger.
    En paracetamol..hoeveel mag je er daar van hebben??
    Of is het verstandig als ik toch even de vk op bel??

2. Sopann

Sopann Niet meer actief

Even VK bellen. Ik weet dat het in het begin van je zwangerschap kwaad kan voor de ontwikkeling. Later weet ik eigenlijk niet... Voor de zekerheid maar even bellen!
    En ik lees graag wat ze geadviseerd heeft :) Hopelijk is het niet nodig, maar dan weet ik het ook direct :)

3. an12

an12 Actief lid

3 dec 2011
    487
    0
    16
    Vrouw
    huismama
    overijssel
    heb je raad opgevolgd:). opzich is koorts niet zo heel erg zegt ze. Maar ik moet de koorts wel proberen te onderdrukken met paracetamol, en daar mag je er 6 van op een dag.
    Als ik echt ergens pijn ga krijgen..bijv. blaasontsteking of een andere infectie, dan moet ik de huisarts even bellen. Maar volgens mij is dit gewoon een griepje.
    Dus ik duik mn bed maar weer in!! iig bedankt voor je reactie!!

4. Sopann

Sopann Niet meer actief

Dank je! En jij rustig aan en veel beterschap!!

5. an12

an12 Actief lid

3 dec 2011
    487
    0
    16
    Vrouw
    huismama
    overijssel
    Dank je...veel kan ik toch niet doen, ik spuug alles uit:(..hopelijk hou ik straks welweer wat vocht binnen..geen slokje water blijf erin:( dus ook geen paracetamol

Deel Deze Pagina