Volgens mij kan je normaal gesproken mits er niet verbouwd is in een forum je onderschrift uit zetten ... Zeker bij een topic als dat van Ptje lijkt me dat eigenlijk wel gepast... Of bij dames die een miskraam gehad hebben... Het is vaak zo confronterend om dan te zien hoever je zwanger bent, of hoe jong je kindje inmiddels is..? Snappen jullie me nog?
Jij wilt dat je in je profiel kunt kiezen als je de onderschriften en eventueel andere dingen kunt kiezen voor ze te zien te krijgen of niet!
Niet voor bepaalde onderdelen, maar wel toch bijvoorbeeld dat ik bij mijn profiel kan instellen dat ik niet de onderschriften of avatars van andere wil zien. Althans bij andere fora heb ik dit wel al eens gezien.
geen idee maar je hebt dan ook verschillende soorten fora's en ik snap wel dat je het gepast vindt Petra maar soms kom je niet uit onder dit soort situatie's hoe hard en pijnlijk dit ook kan zijn voor diegenen en jij denkt aan zoiets maar niet iedereen zal zo meedenkend zijn als jij dus dan gebeurd het toch dat iemand zijn onderschrift niet uitzet als dit zou kunnen maar dit geld ook voor de meiden die al maanden bezig zijn om zwanger te raken dan doet het ook zeer als er iemand meld van joepie ik ben zwanger ik denk dat je dan moet verkiezen om je niet aan te melden op een forum zoals dit want dit kan je niet voorkomen
Dat is ook wel zo... Maar ik weet dat de optie hier is weg gehaalt, want hij zit normaal gewoon standaard in het forum... Maar goed het kan niet... Ik vind dat persoonlijk wel jammer indd