YES! Ze heeft vannacht doorgeslapen. Ik denk dat de gesprekken die we er gisteren over gevoerd hebben (en oma heeft er ook veel met haar over gepraat) wel indruk gemaakt hebben. Ze is om 6.15 uur wakker geworden om te plassen en toen heb ik haar geholpen. Gezegd dat ze weer lekker even moest gaan slapen en dat ze zelf muziekje aan kan zetten en pop in kan stoppen. Toen heeft ze nog lekker 3 kwartier geslapen dus ik ben helemaal opgeladen Vanmorgen ook uitgebreid beloond natuurlijk met een dikke knuffel en een sticker. Gezegd dat mama véél gezelliger is als ze zo goed slaapt Ik reken er maar niet teveel op dat ze dit nu blijft doen, maar na 1 goede nacht ben ik al wat positiever haha
Sorry beetje late reactie doordat ik ziek was. Maar wauw wat goed! Blijven praten helpt dus wel. Ging het daarna ook nog goed? Hier kwam zoontje van de week om 5.30 uur al aan het bed. Toen gezegd dat hij even zelf moest gaan plassen en weer in bed moest gaan liggen tot ik hem zou roepen. Verteld dat het nog veel te vroeg was en we nog even wilde slapen. Geen probleem en hij ging plassen en weer zijn bed in tot ik hem om 6.30 uur heb geroepen.