Oei, nee dat wist ik niet Ik dacht als ze hem dan zouden kennen, zouden ze jouw nummer aan hem kunnen geven, zodat hij naar jou kan bellen.. Maar als er zoveel boten zijn is het ook zoeken naar de bekende speld...
Kan je zijn naam niet gewoon hier plaatsen? Er zijn hier zoveel meiden die je willen helpen! En het is maar een naam...
Meid, als je mij zijn achternaam pbt kan ik misschien meer. Ken best veel mensen hier. En mijn vriendin is doktersassistente en kent dus nog meer mensen. Zijn moeder heet dus Ria, weet je toevallig hoe andere familie leden van hem heten? Of misschien een specifiek adres van die moeder, of in welke straat ze woont? Wil best bij de moeder aanbellen en de situatie uitleggen.
Plaats anders een oproepje op marktplaats, klinkt gek.. maar wie zit er tegenwoordig niet op marktplaats?
als je nog altijd zoek is dit misschien een site die je kan helpen... www.wieowie.nl daar typ je de voor en achternaam in. en dan zie je daaronder staan waar die naam allemaal gevonden is ... hyves,twitter,facebook,schoolbank,myspace,marktplaats als er wat aangeboden is onder die naam, bol.com als ze iets aanbieden enz. enz.
Ik heb een tijd terug een oud klasgenootje terug gevonden door een oproep op de website van Libelle en Margriet te plaatsen. Een vriendin van haar zag de oproep voorbij komen en heeft die vriendin getipt Misschien dat zijn vrouw/buurvrouw/collega's ect ook die oproepen lezen