Misschien is het in de eerste plaats een beter idee om via bloedonderzoek te zien of je niet ergens een tekort hebt, voor je vanalles begint in te nemen?
Gemberthee Echinaforce (A.vogel) Iedere dag even naar buiten Maar als standaard middeltjes niet werken zou ik inderdaad even bloed laten prikken. Misschien is je B12 laag, of vitamine D ofzo.
Misschien elke week een bouillion maken en dit drinken/eten? Een echte zelfgemaakte bouillion van botten. Zo een die dus 24-72 uur moet pruttelen. Daar zitten bewezen stoffen in die gezond zijn en je immuunsysteem versterken. Baat het niet dan schaadt het niet, heb je in ieder geval lekkere soep . Ik ben zelf nooit ziek en maak regelmatig bouillion en slik verder nooit vitaminen, maar of het daaraan ligt?
Ik herken het wel! Tijdens elke zwangerschap en borstvoeding periode ben ik zó vaak ziek/verkouden. Behalve deze zwangerschap (afkloppen!) Wat ik doe: Extra vitamine D slikken 2 koppen verse gemberthee drinken Elke dag wandelen Als ik geen avonddienst heb, vroeg naar bed. Dus rond 20.00/21.00. Want door de zwangerschap word ik wel vaak wakker door bekkenpijn/moeten plassen etc.
Vroeg naar bed, veel naar buiten, in beweging blijven, veel water drinken en vitamine c en d op pijl houden.