Hoe kan ik nog normaal tegen haar doen? :(

Discussie in 'De lounge' gestart door blike1987, 14 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MyMiracle

MyMiracle Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.657
    2.872
    113
    Waar mijn huis woont
    Kan me voorstellen dat je het (ook) over mij hebt. Dat een verhaal als dit echt gebeurt daar twijfel ik niet aan. Het viel mij op(mede door verkeerd lezen) dat dingen niet leken te kloppen. Juist om iemand niet zomaar te beschuldigen heb ik aangegeven dat ik het niet snap.

Naast dat worden er wel vaker verhalen van iemand anders verteld of uit de duim gezogen. Verhalen die ook echt gebeurt kunnen zijn.

2. petrova

petrova Actief lid

Meer in het algemeen omdat het veel gezegd werd. Had niemand specifiek in mijn hoofd!

Zeker, maar dat kan wel met alles op internet zo zijn toch. Ga ik in principe niet van uit (want dan moet je dat dus bij alles gaan doen) totdat er dingen in het verhaal niet lijken te kloppen (wat jij dus dacht, dus ik vind het niet eens zo raar dat je dat zei, ik had het meer over de mensen die gewoon maar zeggen dat ze het niet echt geloven enz.).

3. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.266
    6.791
    113
    Dit gebeurde in de jaren 50 en 60 heel vaak zelfs...

Kijk maar eens naar spoorloos of DNA onbekend...

4. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36

Inderdaad mee eens dat zijn de 2 keuzes die hij heeft en geen ander !!
    Als het kind geadopteerd wordt houden de niet bio ouders die dan wel de ouders zijn ook zielsveel van het kind . Dus als hij er voor open zou staan zou hij dat ook kunnen .

Pff zie het al voor me , ze gaan straks voor kindje dat biologische ook van je broer is , blijkt hij onvruchtbaar te zijn . Tjah dan toch maar sperma donor ?

5. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Was jij erbij toen ze dit gesprek hadden met elkaar? Hoe weet jij nou of deze beslissing gemakkelijk gemaakt is? Dat weet je toch niet? Dat ts het hier heel kort over heeft, betekent niet dat deze beslissing heel gemakkelijk is geweest voor deze notoire vreemdganger. Let wel ik praat niks goed hoor, heb mijn mening al gegeven. Maar om nou te beweren dat ts de baby weggooit (zoals al eerder door iemand anders beweert) en nu jij weer met deze opmerking.... dat is wel het andere uiterste. Dat kun je alleen beweren als je zelf bij dit gesprek gezeten hebt. Inhoudelijk kunnen wij daar helemaal niets over zeggen.

Wat ik een nogal pijnlijke opmerking vind is dat sommigen doen doorschijnen dat dit verhaal verzonnen zou zijn... da´s echt pijnlijk hoor! Echt tactloos.

6. Skyscrapper

Skyscrapper Fanatiek lid

11 mei 2013
    2.604
    3
    38
    Of hij is, net wat boeffie zegt, in total shock
    Of hij heeft een gigantisch bord voor zijn kop.

7. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Nogmaals... wie zegt dat? Ze geeft de baby op ter adoptie. Dat doet ze voor hem. Wie zegt dat ze in haar hart de baby niet wil?
    Aannames....

8. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Net als jij dus nu doet, want wie zegt dat ze de baby wel wil.

9. siriel

siriel VIP lid

15 nov 2010
    5.123
    2.957
    113
    Vrouw
    Ze wil de baby wel, alleen komt het even niet zo goed uit dat het van de verkeerde bedpartner is, dus dan doen ze het weg, en proberen ze het samen nog een keer. :(:cool:

Schiet mij maar lek...

10. xbabyxdx

xbabyxdx Niet meer actief

Dan had ze lekker de relatie moeten verbreken en haar verantwoording moeten dragen!
    Je kindje afstaan omdat je vreemdgaat........

Dat word nog wat als ze alsnog uit elkaar gaan......
    Is ze der kindje kwijt.

11. mumija

mumija Niet meer actief

Ja inderdaad, hele programma´s vol...Ik geloof dit verhaal ook echt wel hoor.
    Alleen, denk ik, dat het in deze tijd veel anders is...vroeger stond je je kind af en mocht er niet meer over gesproken worden...:(:(

12. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Volgens haar heeft ze geen band met dit kindje.... En kan ze er niet van houden omdat het niet van haar vriend is... daar kan ik met mijn hoofd echt niet bij! Wie doet nu haar eigen kind weg omdat het toevallig niet van de goeie vader is? :x

13. siriel

siriel VIP lid

15 nov 2010
    5.123
    2.957
    113
    Vrouw
    Echt heel bizar deze situatie. Wat gaat ze tegen de omgeving vertellen? Iedereen weet dat ze zwanger is.. Dat vraag ik me oprecht af..

14. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Ja, goeie vraag... iedereen komt dit natuurlijk te weten, dit valt niet in de doofpot te stoppen. Ze willen het nu nog even stilhouden voor de rest van de familie... waarom is mij een raadsel, want dit gaat toch wel uitkomen!

15. siriel

siriel VIP lid

15 nov 2010
    5.123
    2.957
    113
    Vrouw
    Is de dna test trouwens 100% betrouwbaar..

16. mumija

mumija Niet meer actief

Geloof nou maar: dat blijft echt niet zo goed gaan als alles lijkt.
    Ze kunnen er wel zo laconiek onder blijven, maar als het kind uiteindelijk geboren wordt, komen er echt wel emoties los hoor.
    Of als het uiteindelijk afgestaan is, krijgt er echt wel iemand last van zijn/haar geweten.

17. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    99,9 geloof ik

18. siriel

siriel VIP lid

15 nov 2010
    5.123
    2.957
    113
    Vrouw
    Dit lijkt echt wel een slechte film. Ik moet eigenlijk dit topic helemaal niet volgen want ik wordt er oprecht kotsmisselijk van:(
    Ik kan dit echt niet begrijpen, wat in en in triest.
    Is er niet iemand in de familie die het kindje kan opvoeden..
    Maarja dat is niet de bedoeling natuurlijk dat het in de buurt blijft..
    Hoe verschrikkelijk. Ik kijk nu naar mijn lieve zoontje, en vraag me echt af waar je gevoel zit als je dit als moeder zijnde kan.

Ik denk dat het een noodsprong van je schoonzusje is.
    Hup kind weg, en lekker weer verder zoals het was.
    Dat gaat geestelijk echt niet goed komen met haar, DAT zou ik je broer zeker aan zijn verstand gaan peuteren.

19. siriel

siriel VIP lid

15 nov 2010
    5.123
    2.957
    113
    Vrouw
    Dan kan het dus nog altijd van je broer zijn... Met die gedachten kan je broer dus leven..brrr:cool:

20. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Genieten van mijn mooie gezinnetje
    Op de roze wolk :-)
    Bah bah! Wat een misselijk makend verhaal!

Deel Deze Pagina