Hoe kan ik nog normaal tegen haar doen? :(

Discussie in 'De lounge' gestart door blike1987, 14 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Jeetje wat erg zeg... heb er echt geen woorden voor....

2. Memorylane

Memorylane Actief lid

27 sep 2013
    328
    0
    16
    Bizar dat ze bij hun standpunt blijven... Het is geen pop die je zomaar weg doet!!:(:(

Wat is je schoonzus een ongelooflijk dom mokkel. Sorry voor de woordkeuze maar ik ben echt sprakeloos.

3. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Pfoe, hard hoor..
    Moet voor jou denk ook wel heel moeilijk zijn om alleen maar toe te kunnen kijken, goed dat je afstand neemt..
    Sterkte :(

4. Christmas

Christmas Niet meer actief

meteen steriliseren dat mens............

5. siriel

siriel VIP lid

15 nov 2010
    5.123
    2.957
    113
    Vrouw
    Pfffff....:x Beter had ik niet kunnen vragen hoe het nu is. Ik kan dit echt niet begrijpen. Hoe kan je schoonzusje in vredesnaam haar bloedeigen kindje af gaan staan voor adoptie. Het is van haar een noodsprong zodat je broer bij haar blijft. En de spijt gaat komen.. daar ben ik van overtuigd.
    Maar dan je broer.. Ik weet zeker dat hij gewoon in zijn mannelijke eer is aangetast dat "zijn" vrouw het met een ander heeft gedaan, en ook nog eens zwanger is van hem.
    Dus hup we geven dat foutje gewoon weg, en nemen er 1 van onszelf..
    Echt waar.. Je broer zou er beter aan doen om haar op te laten draaien voor haar eigen verantwoordelijkheid, haar kindje! En dan van daaruit kijken of er samen nog iets van te maken is.
    Dat dit ook mag in Nederland:( Nee mevrouw van het adoptie bureau, dit kindje wil ik niet, wilt u het WTF!!

Ik zou persoonlijk mijn broer NOOIT meer willen zien.
    Ik wordt hier boos en verdrietig van, het maakt me gewoon misselijk.

Ik vraag me af hoe je schoonzusje dit ervaart, voelt steeds een baby in haar buik, negeert ze dat dan alsof het er niet is..
    Ongelofelijk dit, voor jou ts ook vervelend om van zo dichtbij mee te maken.
    Maar voor mij was het zo klaar als een klontje, zulke harteloze egoïstische mensen zou ik niet als familie meer kunnen en willen zien.

Arme arme lieve kleine baby.. mijn moederhart huilt :(

6. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Oh jee, kan me voorstellen dat je even afstand wil nemen, het is ook absoluut niet niks.

Ik weet eigenlijk gewoon niet goed wat ik hierop moet zeggen.

In elk geval heel veel sterkte voor jou.

7. siriel

siriel VIP lid

15 nov 2010
    5.123
    2.957
    113
    Vrouw
    Ergens hoop ik nog dat dit verhaal hartstikke nep is.. Als je kijkt welke wegen je moet bewandelen om in Nederland je kindje ter adoptie "aan te bieden" ,
    dat gaat echt niet zomaar als ik het zo lees. De raad voor kinderbescherming komt er aan te pas en een rechter beslist uiteindelijk.
    Ik kan me eigenlijk niet voorstellen, als je daar doodleuk uit komt leggen dat je dit kind niet meer wilt omdat je een slippertje hebt gemaakt, ze je serieus behandelen.

Lijkt me meer voor gevallen waarin een moeder niet in staat is voor haar kind te zorgen, en niet omdat dit kind even niet uitkomt.
    Geloof nooit dat dit zomaar mag in Nederland.

8. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    + 1000 Man, als mijn broer dat zou flikken! :x

9. Ik heb het even opgezocht en het kan dus wel.... :$ Ik vind het ook bizar.

Tegelijk denk ik: liever dat een kindje vanaf de geboorte opgroeit bij ouders die van hem houden en waarbij hij gewenst is... Meer dan gewenst zelfs, want mensen kiezen niet zomaar voor adoptie, die kiezen voor adoptie omdat ze een heel sterke kinderwens hebben of omdat ze zoveel van kindjes houden dat ze heel graag zo'n kindje willen opnemen in hun gezin. Dan dat zo'n kindje in een situatie blijft waar blijkbaar zo weinig liefde is dat ze nu zo onachtzaam beslissen om hem maar 'weg te doen'

10. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

8 okt 2009
    3.212
    1
    0
    mijn broer was mijn broer niet meer,en dat zou ik hem laten weten ook!

11. siriel

siriel VIP lid

15 nov 2010
    5.123
    2.957
    113
    Vrouw
    Klopt het kan ook wel, maar je moet heel wat wegen bewandelen, en vraag me af of het zomaar om deze reden mag, omdat het even niet uitkomt, daar zet ik echt mijn vraagtekens bij:(

12. siriel

siriel VIP lid

15 nov 2010
    5.123
    2.957
    113
    Vrouw
    Inderdaad, hier ben ik het helemaal mee eens

13. Bootsje

Bootsje Fanatiek lid

12 jul 2013
    1.228
    0
    36
    even afstand nemen??

wat dacht je van je broer nooit meer willen spreken..
    hoe kan het dat je zo'n monsters nog in je leven wilt..

ongelofelijk!

als mijn zusje dit zou doen, dan zou ik niets meer met haar te maken willen hebben!

14. Ik kan me eigenlijk ook niet voorstellen dat als je je kindje om deze redenen afstaat en daarna 'een nieuwe van jezelf neemt' (ik word al misselijk van die uitdrukking alleen), daar geen instanties bij komen kijken.. Ergens moet er toch een belletje gaan rinkelen?

15. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

16. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Nee, wat dan? Een ongewenst kind bij de moeder en stiefvader laten met kans op verwaarlozing of erger? Ik denk niet dat ze kunnen weigeren.

17. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Sterker nog, ik hoop dat ze het kindje laten adopteren. Je wil toch helemaal niet dat het arme kind door deze ouders wordt opgevoed? Laat het kind aub geadopteerd worden.
    Ik hoop alleen dat ze even (heel lang) wachten met een "eigen kindje maken". Ik heb niet het idee dat zij een erg stabiele relatie hebben en hoop niet dat daar binnenkort een kind bij komt.

18. Sjalou

Sjalou Niet meer actief

Zowel jou broer als schoonzus moeten echt hulp gaan zoeken!
    Hoe zien zij dit voor zich?Eventjes een kind op de wereld zetten en hup afstaan en weer verder gaan?
    Dat gaat echt nooit goed, straks gaan ze elkaar van alles verwijten en als moeder zijnde vergeet je je kindje nooit meer, dit is iets wat je niet even wegstopt alsof het niet gebeurd is.

Ik vind het echt verschrikkelijk dat ze er zo ontzettend harteloos, onvolwassen en naief mee omgaan en het gebeuren na de bevalling willen uitgummen als een potloodstreep.

Als dit mijn broer was en hij voor deze oplossing koos, dan was hij voor mij dood en begraven zelfde gold voor schoonzus.
    Dit is niet menselijk!

Sterkte voor jou en je familie ts.

19. Meral

Meral Fanatiek lid

1 mrt 2014
    1.105
    606
    113
    Wat een achterlijke debielen, zegt heel wat dat je broer voor zo'n domme harteloze vrouw valt.

20. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    pffft geen woorden voor

Deel Deze Pagina