Hoe kan ik nog normaal tegen haar doen? :(

Discussie in 'De lounge' gestart door blike1987, 14 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Logan

Logan Niet meer actief

Ik snap ook niet dat hij bij d'r wil blijven.. Wie wil er nu een vrouw die vreemd gaat én d'r eigen kind weg kan geven of het schoenen zijn.

2. nense

nense Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.358
    0
    36
    Vrouw
    Gelderland
    Ik vind hem net zo ziek als haar. Zeggen dat je wel verder wil met haar, maar niet met het kindje. Een onschuldig mensje dat niet welkom is in zijn huis.

3. Allesofniets

Allesofniets Niet meer actief

Dan ben je toch net zo erg als haar?
    In beide gevallen doe je 'zomaar' je kind weg.

4. Josie88

Josie88 Niet meer actief

Ja hoor, zomaar? Is toch geen vergelijking.

5. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Nou ja...ten eerste hebben we het hier over een 'volwassen' vent en geen onschuldige baby. Ten tweede doet hij in mijn ogen één van de ergste dingen die je als 'mens' kan doen, dat maakt hem een in-en-in slecht persoon. Krijg er gewoon kippenvel van. :x

Als zo iemand mijn kind zou blijken te zijn zou ik acuut met hem breken in de zin van niet meer willen zien, ik zou wèl altijd van hem blijven houden als mijn kind zijnde. Maar ik zou echt vervuld zijn van walging en onbegrip, met zo iemand kan en wil ik niet omgaan....of het nu mijn zoon, broer, vriend of buurman is. Als je dergelijke slechte daden van je kind op wat voor manier dan ook gedoogd, ben je bijna net zo gewetenloos als die persoon zelf vind ik. ;)

6. Allesofniets

Allesofniets Niet meer actief

Oke, dan begrijp ik je beter... Thanks. :)

7. imba 86

imba 86 Niet meer actief

Jeutje alsof je het over een pedofiel of moordenaar hebt. ;)

8. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik vind Nikki soms wel een beetje hard in haar uitspraken op het forum maar ben het nu toch wel met haar eens. Als je zoiets kunt doen ben je echt heel slecht en zou ik je nooit meer aankijken.
    Als mijn broer of zus zoiets zou doen had hij of zij met het maken van zo'n walgelijke keuze ook meteen 1 zus minder ;)
    Elke keer als ik deze topictitel zie voel ik walging.. wat een vreselijk verhaal dit! Ik kan alleen maar hopen dat het kindje op zal groeien in een liefdevolle familie en voor zowel broer als schoonzus hoop ik dar karma zijn werk doet... ;)

9. Niekepiek

Niekepiek Niet meer actief

#389 Niekepiek, 22 jun 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 jun 2014
    Jeee wat bizar!:(
    In arme landen moeten mensen hun kindje afstaan omdat zij het kind niet in levensbehoeftens kunnen voorzien.
    Hier wordt een kind weggeven omdat deze gewoon niet goed genoeg is, een "foutje".
    Om vervolgens maar gelijk door te gaan om wel een goede "versie" te maken.
    Het klinkt wel als een soort kledingstuk wat gerolen wordt, maar het gaat hier gewoon om een baby, een mens:$.
    Nee, het zou mijn broer niet meer zijn, en dat zou ik hem heel goed duidelijk maken en mijn schoonzus ook.
    Deze twee verdienen geen kinderen!:x

10. GewoonLinda

GewoonLinda Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.938
    58
    48
    Ik vraag me telkens af wat ze gedaan zouden hebben, als het kindje blank zou zijn en er dus minder duidelijk te zien zou zijn dat de broer van ts niet de vader van het kindje is. Het lijkt wel of ze naar de buitenwereld toe het perfecte gezinnetje willen zijn.
    Ik kan het werkelijk niet begrijpen. Ik kan me ook niet voorstellen dat ze het kindje echt weg gaat geven. Als zo'n klein mensje op je buik gelegd wordt, ben je toch verkocht?

11. A1988

A1988 Fanatiek lid

8 okt 2012
    1.133
    0
    0
    Twente
    Dat dit topic nog leeft..wow..
    Ik ken dit vanuit mijn schoonfamilie. Mijn schoonvader is uit huis gezet toen hij 5 was omdat oma's nieuwe vriend hem niet wilde. Nu 60 jaar later zie je nog steeds de strijd die hij voert met zichzelf en alle verdere consequenties die de keuze van zijn moeder hebben voortgebracht. Dat je dat iemand bewust aan kan doen, dat vind ik onvergeeflijk en dat maakt je (zowel in dit geval oma als nieuwe vriend indertijd) in en in slechte mensen, de rotte appels onder de mensen.

12. nadin

nadin Bekend lid

27 apr 2012
    560
    105
    43
    NULL
    NULL
    zou ook niet normaal kunnen doen

13. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Nee natuurlijk niet, wat ben je dan voor moeder sorry hoor

14. Juf1985

Juf1985 Niet meer actief

Echt een nachtmerrie van een verhaal...ben wel benieuwd hoe het afloopt, want sommigen hebben misschien ook nog geen band met hun kind als het in hun buik zit, maar als het er eenmaal uit is... Kan me niet voorstellen dat je er (in dit geval schoonzus) zo makkelijk over denkt. Te bizar om over na te denken.

15. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Je kan het beter omdraaien, wat voor soort 'moeder' of mens ben je überhaupt als je nog met je kind zou willen omgaan nadat hij zoiets heeft gedaan?! Dat zegt dan ook al genoeg over jou....iets over rotte appels en een boom.....;) (in z'n algemeenheid bedoel ik).

Ik weet dat je een vriendin bent van TS, dus ik weet niet wat je hier écht persoonlijk over denkt. Maar de idee dat dit hulpeloze wezentje straks bij de geboorte meteen als een stuk ongewenst vuil wordt weggedaan kan ik al niet bij. Maar dat vervolgens de families van dit stel, wetend wat er gebeurd is, verder 'vrolijk' met hen aan het Kerstdiner en de Paasbrunch zitten straks...sorry, dat vind ik bijna even verwerpelijk als de daad an sich. :(

16. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Afgrijselijk. Ook nu weer kippenvel en tranen in mijn ogen. Arme ventje, arme arme man. :(

TS, misschien kan je dit topic laten lezen aan je broer en schoonzus, wie weet helpt het. ;)

17. Jeetje wat heftig allemaal. Ik zou dat als moeder zijnde ook niet kunnen. Wordt je SZ niet gewoon zwaar onder druk gezet door je broer. Weet jij veel waar hij allemaal mee dreigt, als ze toch het kindje wilt houden.

En dan nog iets. Wat gaan ze tegen de buitenwereld zeggen, als ze straks bevallen is, maar zonder kindje is? De waarheid, of gaan ze iets anders verschrikkelijks vertellen. (waar ik dan aan denk, hoef ik vast niet onder woorden te brengen)

Ik kan me ook niet voorstellen, dat ze hierna samen verder kunnen alsof er niets gebeurd is. Dit gaat vroeg of laat weer een keer opspelen.. Dus ik vraag me dan serieus af, of die relatie in de verre toekomst wel stand houdt.

18. Rinskeeeeh

Rinskeeeeh Fanatiek lid

15 jul 2013
    1.246
    0
    0
    Amersfoort
    Hoe je het ook went of keert: een onschuldig mensje is/wordt de dupe.. :(

19. siriel

siriel VIP lid

15 nov 2010
    5.124
    2.959
    113
    Vrouw
    Ergens in dit topic werd de vraag gesteld wat als dit je eigen kind betreft die deze keuze maakt. Breek je dan ook met je eigen kind..

Ik heb 3 kinderen waarvan de oudste 16 is, een dochter. Ik durf met zekerheid te zeggen dat mijn zoon of dochter nooit deze keuze zou maken. Om de simpele reden dat ze opgevoed zijn met normen en waarden.
    Elke beslissing of keuze die je maakt in je leven daar hangen consequenties aan vast, zowel positief als negatief. Daar moet jij dus zelf de gevolgen van dragen.

Door de koffer in de duiken met een andere vent dan de jouwe, loop je het risico op zwangerschap. Om dan nu je baby weg te geven als een verkeerde kleur gekozen schoenen vind ik echt onacceptabel. Ik zou mijn broer of zus nooit meer willen zien, ik zou nooit meer op een respectvolle manier met hen om kunnen gaan.
    Walgelijk als ze dit plan doorzetten, zo'n relatie is gedoemd te mislukken, dat kan niet anders, er komen verwijten vroeg of laat.
    Als je om deze zieke reden je kind afstaat dan mag ik hopen dat de moeder in kwestie nooit meer zwanger kan raken.

20. Mamsvan

Mamsvan Fanatiek lid

9 mrt 2014
    1.110
    1
    0
    Zuid Holland
    ik vraag me af of ze beseffen wat adoptie echt betekent, ook al is het gesloten, het kindje wat hier uit voort vloeit kan over een paar jaar toch met vragen zitten, wat als het kindje iets mankeert wat erfelijk is, hoe moet dat kindje dat ooit weten ?

en stel ze krijgen een kindje van hun samen, moet je als familie zijnde dan altijd tegen dat kindje liegen later, over het feit dat ze ergens een half broer of zus hebt lopen,

ik vraag me af of de broer en schoonzus daar aan hebben gedacht vast niet,
    wat een stelletje egoisten :x:x:x

als mijn broer was en schoonzus of mijn schoonbroer en diens vriendin had ik ze niet meer willen zien en zou ik ze nog wel zien zou ik mijn walging voor ze niet verbergen, mijn broer zou mijn respect kwijt zijn :x
    ik vind echt knap TO dat jij nog contact wilt hebben met je broer naar dit gedoe, ik zou echt niet kunnen, ik zou van hem walgen :x zou het mijn zoon die altijd zo een beslissing zal nemen dan zal ik respect ook kwijt hebben in hem,

Deel Deze Pagina