Dames, Ik heb een vraagje, Heb vanochtend gestest met clearblue digitaal, uitslag was niet zwanger. En toen ik het staafje eruit haalde zag ik licht een tweede streepje. Zou het toch iets betekenen? Of ik wil het gewoon te graag... Groetjes
Hé Yasmeen, Die twee streepjes staan er helaas altijd op, dus ook als je negatief test. Ben je al lang bezig?
Aaaah, zoiets dacht ik al. Jammer had het wel stiekem gehoopt.. Ik ben nu 4 maanden bezig, nog niet zo lang. Maar wil het wel heel graag. Bedankt
hoe meer je er mee bezig bent hoe moeilijker het lijkt te gaan de eerste keer ben ik na 8 maanden zwanger geraakt veel mee bezig geweest helaas een miskraam en heeft toen 2 maanden geduurt toen ik weer ging menstrueren 4 maanden heel druk mee bezig geweest afgelopen maand eigelijk alles gelaten wel een ovulatie test maar voor de rest druk bezig geweest met andere dingen en kijk wat het resultaat is .... dus laat het is even los hoe moeilijk ook geniet van je vriend en van de momenten die jullie nog samen hebben want voor je het weet ben je straks met ze 3e even over de test zegt hij niet zwanger weg gooien en niet meer openmaken want heeft hellemaal geen zin
vanaf je beslist om voor een kindje te gaan is elke maand dat je moet wachten teveel. bij de eerste 2 was ik zwanger op 3 maand tijd, geteld vanaf we echt de eisprong enzo in de gaten gingen houden. bij de derde na 6 maand. en ik kan zeggen ik stond er mee op en ik ging er mee slapen. ik kan echt niet snappen hoe je het kan om het "los" te laten. maar indd naar die lijntjes mag je niet kijken meid succes verder
Er staat bij die digitale altijd een heel licht tweede streepje, dit betekent niet dat je toch zwanger bent. In geval van zwangerschap zal je echt twee knalblauwe strepen hebben.