Hallo dames, Vandaag te horen gekregen dat het zaad van mijn vriend erg slecht is. Er zijn maar 1,5 miljoen zaadcellen gevonden ipv 20 miljoen. Nu kan het komen door de morfine, maar de kans is erg klein zei de gyneacoloog. Mijn vriend krijgt nu bloedonderzoeken, sperma-analyses en een echo om te kijken of het idd slecht is en niet eenmalig was.... Mocht het de volgende keer weer slecht zijn dan is onze enige kans IVF. Zijn er hier meiden die pco hebben en waarvan het zaad van hun partner ook slecht is?? Liefs Syl
Yeps hier ook het geval. Bij ons is het zaad nog slechter en wij zijn net begonnen aan onze 1ste ICSI poging. Helaas hebben we deze af moeten breken omdat er niet genoeg follikels groeide. Het valt niet mee als alles samenvalt he meis. Maar onthoud goed ook met die 1,5 miljoen kan het lukken. Succes, liefs Wen
Hi meis ik wou je heel veel sterkte wensen. Ik heb geen pco maar mijn partner wel slechte zaad. hij heeft 70 mljn zaadjes je zal denken heel veel maar daarvan is maar liefst 85% dood en die 15% die we hebben overleeft het nog niet eens 1 dag! wij gaan wel voor IUI maar heel veel kans zou er niet zijn maar ik wou het persee doen omdat ik toch zonde vind om 6 pogingen over te slaan die vergoed worden. Liefs
Hier PCOS, een verminderde zaadkwaliteit en ook nog eens een bevruchtingsprobleem. Maar uiteindelijk heeft het wel een prachtige meid opgeleverd mbv ICSI. Dus de moed niet opgeven! Succes!
hallo, ook mijn vriend en ik zitten in dit zelfde schuitje... wij gingen dindsdag zonder verwachtingen naar het ziekenhuis, maar kwamen thuis met de boodschap dat ivf nog de enige optie is... ik wil jullie allemaal sterkte wensen... en hoop voor ons allemaal op goed bericht..
dank jullie wel voor de reacties, zo te zien is er inderdaad nog wel een kans dat het ons ooit gaat lukken... @star van harte gefeliciteerd met je zwangerschap