Hoe kan ik ooit zwanger zo !!!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door priscilla1990, 15 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tines mam van 2

Tines mam van 2 Bekend lid

11 feb 2013
    973
    0
    0

nee heb er helemaal geen moeite mee.
    het heeft zoveel rust gebracht, ik ben zo blij dat ik de keus heb gemaakt.

3 maanden geleden heeft hij gebeld, en hij wilde graag dat we weer contact hadden. heb hem toen duidelijk uitgelegd dat ik het wel prima vind zo.

na dat gesprek zat ik meteen weer vol met stress.
    hij heeft toen aangegeven dat ie over 2 maanden zou bellen want hij wou dat ik erover na ging denken.

ik heb erover nagedacht maar toen ik zag wat alleen een telefoontje alweer teweeg bracht was ik blij dat ik de keus had gemaakt. en blijf ik dus ook bij mn beslissing.

op dat moment is het moelijk. want je weet neit of je de juiste beslissing maakt.

maar in de situatie blijven hangen is ook niet de juiste beslissing.

heb het erover met je partner vraag wat hij ervan vind. die van mij staat helemaal achter me

2. Truus86

Truus86 Actief lid

7 jan 2013
    150
    0
    0
    Thuishulp
    Zoals velen hierboven al zeggen, neem meer afstand!
    Zij geven jou stress en spanning. De grapjes die ze maken kunnen echt niet, dat vind ik echt ontzettend kinderachtig! Denk op dit moment aan jezelf en aan je kinderwens. Als zij jou niet kunnen accepteren zoals je bent, dan hoef jij hun ook niet te accepteren. Laat ze voorlopig links liggen, ik denk als je hierover gaat praten met iemand die precies hetzelfde zegt. Op dit moment steek je je energie in iets waar je niks voor terugkrijgt. Denk aan jezelf en laat ze hun eigen weg gaan! Neem afstand, aan het begin zal het moeilijk zijn maar uiteindelijk zal je inzien dat dit een goede beslissing zal zijn en het je veel meer rust brengt!

Zelf zit ik ook in een soort situatie waarbij familieproblemen worden uitgevochten over FB. Ook familieleden die mij en mijn partner verwijderen. Hier heb ik mij aan het begin erg veel van aangetrokken en veel over gesproken met ze. Dit haalde ook niks uit, ik en mijn partner kregen altijd overal de schuld van. Ook het stukje dat je familie je stom vind als je niet hun mening heb en niet doe wat hun willen komt mij heel bekend voor! Nu hebben wij samen ook de beslissing gemaakt om ons daar niks meer van aan te trekken en geen contact meer te zoeken met bepaalde familieleden... ik moet zeggen dit brengt een heleboel rust! Het heeft heel wat spanning met zich meegebracht, ruzies tussen mij en mijn partner, gevloek, gestress, zelfs tot het punt dat ik mijn koffers in stond te pakken...we hebben ze toen al eerder links laten liggen, dat gaf rust.. later toch weer contact gezocht en enkele weken/maanden later waren we weer terug bij af. Maar nu we ze echt helemaal "links laten liggen" en ons niks meer van hun mening aantrekken brengt dat bij ons en ons gezin een heleboel rust! Wij voelen ons beide prettig bij deze situatie.
    Wij staken er ook een hoop energie in, die we niet terugkregen. Nu zijn we daar mee gestopt en is er de rust die we willen.

Onthou goed, het is jouw/jullie leven. Dat leven jullie zoals jullie willen met de mensen die jullie in jullie leven willen hebben. Daar hebben anderen niks over te zeggen.
    Denk aan jezelf en stop je energie in jezelf en je gezin!
    Succes!

3. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Meid,wat heftig allemaal.

Een vriendin van me heeft het ook problemen met haar ouders, (niet in zo drama als jij maar qua respect en als waardig gezien worden komt het op het zelfde neer).
    Ze kreeg van een collega deze tip:
    Je kunt mensen niet veranderen als ze het zelf niet willen of het probleem zien.

Het was voor haar een behoorlijke eye opener. En sindsdien gaat het een stuk beter met haar. Ze rekent niet meer op haar ouders, ze weet hoe ze zijn.
    Ze richt zich nu vooral op haar eigen gezin, haar eigen geluk en het zelf ouder zijn.

Meid, richt je op jezelf, op het gezin waar jij en je partner mee bezig zijn, steek daar alle energie in.
    Je ouders zullen hoogst waarschijnlijk niet veranderen in het beeld wat jij graag wilt zien.

Het zullen altijd je ouders blijven, maar jij bent nu bezig voor je eigen gezin, en dat hoort gewoon op stip nummer 1 te staan voor jezelf!

Dikke knuff meis

4. priscilla1990

priscilla1990 Actief lid

21 nov 2012
    193
    0
    0
    NULL
    NULL

Helemaal waar!!!
    Dankjewel
    En dankjewel voor de rest allemaal
    Hele lieve berichtjes
    Die me vooral hier door heen slepen
    Xxxx

5. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Jeetje meid, ik snap helemaal dat je verdrietig bent. Maar jij moet wel sterk blijven hoor! Hou de mensen om je heen die wel positief zijn en goed voor je zijn.
    Knuffel

6. noa81

noa81 Actief lid

13 dec 2010
    413
    0
    0
    Hoi

Wat een heftig verhaal. Je hebt al heel veel reacties gekregen. In mijn werk heb ik vaak te maken met dit soort problemen. En toen je je moeder beschreef en wat ze heeft gedaan de afgelopen tijd, dacht ik dat zij ook aan borderline lijdt. Je zegt dat je vader het heeft en misschien herken je dingen die hij doet ook bij je moeder..
    Ze is bewust bezig jou te kwetsen. Mensen met Borderline doen vaak aan 'aantrekken en afstoten'. Het maakt haar jaloers en kwaad dat jij zelf kiest met wie je omgaat en dat jij ondanks haar pogingen zelf je weg kiest.
    Blijf dus vooral voor jezelf en je vriend/man en je toekomstige gezin kiezen. Dit soort relaties zijn destructief en hoe sterk je ook in je schoenen staat dit soort dingen raken je in je ziel omdat het je familie is (en zij weten precies hoe ze je keer op keer kunnen raken)
    Tenzij zij inderdaad inzien dat zij een probleem hebben kan er pas wat veranderen, maar zolang dat niet gebeurd zal er ook niets veranderen. Richt je op hetgeen dat jij kan veranderen; gezond eten, gezond leven, plezier maken en zorgen voor ontspanning zodat je snel zwanger bent!
    heel veel sterkte meid!

7. marytje

marytje Bekend lid

29 jan 2013
    946
    0
    0
    Wetenschap
    NULL
    Het klinkt inderdaad een beetje als borderline. Aantrekken, afstoten, jaloezie. De moeder-kind verhouding is totaal omgedraaid.
    Wat de andere meiden ook al zeggen, neem afstand. Begin opnieuw, met een schone lei. Hoewel ieder kind snakt naar de liefde en goedkeuring van de ouders, en bereid is daar ver voor te gaan (dat je het zo moeilijk hebt is dus volkomen normaal!), zul je dit toch moeten laten gaan. Jij hebt je ouders niet nodig. Je bent volwassen en kunt je eigen keuzes maken. Je bent mooi zoals je bent.
    Sterkte

8. priscilla1990

priscilla1990 Actief lid

21 nov 2012
    193
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel voor jullie reacties
    Op dit moment gaat het echt klote en ik begin
    Volgende week weer met iui!
    Mijn hoofd loopt over ik word er moe van gisteren de hele dag gehuild
    En heb me ziek gemeld op me werk
    Ben ook even langs de huisarts gegaan en die zei
    Dat ik overspannen ben en dat alles nu tegelijk komt
    Ook heb ik slaap pillen gehad om lekker rustig door te kunnen gaan slapen .mijn moeder kan het wel bij mijn zus
    Aandacht geven en liefde ze gaan altijd samen de stad in
    En als ik het vraag is het nee geen tijd .
    Die afwijzingen zijn pijnlijk als ze het met me zus wel kan
    Ook heb ik veel betaald voor ze
    Vanaf me 14 de ben ik al gaan werken omdat me ouders toen die tijd niet werkte , mijn vader werkt sinds kort weer
    Maar vanaf me 14 de tot dat ik op mezelf ging
    Heb ik alles moeten betalen daar ben ik dan wel goed
    Voor geweest , ben er echt ziek van alles komt nu echt omhoog va vroeger dus ik ben blij dat ik hulp krijg en misschien geloven
    Veel mensen hier niet in maar heb ook een afspraak staan bij een medium :)
    Dankjewel voor jullie steun x

Deel Deze Pagina